۲۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۸۳۹۸۷
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

امر به معروف و نهی از منکر باید عمومی باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید عمومی باشد و باید در این راه روحیه ایمان، تحول، شجاعت را گسترش دهیم و فرهنگ سازی کنیم .
حجت الاسلام سليماني امام جمعه زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان روز دوشنبه در دومین جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان که در محل دفتر این ستاد برگزار شد، با تبریک ماه مبارک رمضان از این ماه بعنوان بستر مناسبی که خود بزرگترین معروف زمان است نام برد و اظهار داشت: کار تذکر لسانی و حرکت در راستای فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر که با شتاب خوبی همراه بوده یکی از ارزشها و قداستهای این ستاد است .

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان، افزود: حضور در مساجد، تأکید بر تلاوت قران مجید و اقامه نماز اول وقت؛ معنویت و معروف است که این حضور گسترده خود عاملی مهم برای خنثی کردن توطئه های دشمنان است .

امام جمعه زاهدان، تأکید داشت: امر به معروف و نهی از منکر باید عمومی باشد و باید در این راه روحیه ایمان، تحول، شجاعت را گسترش دهیم و فرهنگ سازی کنیم .

وی، با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ معارف اسلامی در جامعه بخصوص سازمانها و ادارات، به نقش فریضه شرعی امر به معروف و نهی از منکر در سلامت افراد جامعه و خانواده ها اشاره کرد و افزود: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر عامل دوری انسان از پلیدی و آلوده شدن به گناهان است .

علی محمد آزاد، استاندار سیستان و بلوچستان و قائم مقام ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه بر ترویج معارف اسلامی و اقامه نماز اول وقت و جماعت در سازمانها و ادارات تأکید کرد و گفت: استفاده از راهکارهای نوین در گسترش فریضه شرعی امر به معروف و نهی ازمنکر ضروری است ./940/پ202/ص

ارسال نظرات