۲۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۸۴۰۶۶
مسؤل دفتر سیاسی مرکز مدیریت حوزه خراسان:

آزادگان در مکتب ولایت خودساخته شده بودند

خبرگزاری رسا ـ مسؤل دفتر سیاسی مرکز مدیریت حوزه خراسان با اشاره به اسارت28 ساله چهار تن از جوانان ایران در بند رژیم صهیونیستی گفت: دشمن همیشه به دنبال ایجاد رخنه در نظام اسلامی بوده و این اقدام ددمنشانه صهیونیست ها هم در همین راستا صورت گرفته است غافل از اینکه این گروگان گیری ها نمی تواند اراده محکم ملت ما را خدشه دار کند.
حجت الاسلام سيدجعفر حسيني يگانه، مسؤول دفتر سياسي مرکز مديريت حوزه علميه خراسان
حجت الاسلام سیدجعفر حسینی یگانه، مسوول دفتر سیاسی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان انسان در واقع زجرشیدگان انقلاب و انسان های وارسته ای هستند که شب ها در محراب عبادت و روزها در میدان رزم برای آزادی مرزوبوم اسلامی و سربلندی ولایت فقیه جانفشانی می کردند.

وی افزود: اگر تحمل زحمات و رنج های آزادگان در اردوگاه های دشمن نبود امروز استقلال و آزادی ما همچون بسیاری از کشورها از سوی استکبار جهانی زیر سوال رفته بود.

حجت الاسلام حسینی یگانه اظهار داشت: به فرموده معصوم(ع) مومن از آهن محکم تر است چراکه اهن وقتی گداخته شد به هرشکلی درامده و از هم می پاشد ولی انسان های مومن اینگونه نیستند و هرچه شکنجه شوند ولو تا پای جان از اعتقادات و اندیشه هاشان دست برنمی دارند.

مسوول دفتر سیاسی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با تأکید براینکه ایثارگری ها و سختی هایی که رزمندگان در اسارت متحمل شدند هیچ گاه نباید فراموش شود تصریح کرد: انقلاب ما یک انقلاب مکتبی و بر مبنای ولایت است، رزمندگان ما در مکتب ولایت ساخته شده بودند و از هیچ چیز جز خدا هراس نداشتند.

وی با بیان اینکه به تعبیر امام راحل، جبهه و جنگ دانشگاه انسان سازی بود ابراز داشت:‌ امروز که نسبت به دوران انقلاب و جنگ تحمیلی مظاهر دنیوی و مادی زندگی بیشتر شده است جوانان ما اگر می خواهند راه شهدا را ادامه دهند باید مانند آنان در بندگی خدا و خلوص نیت کوشا بوده در خط ولایت حرکت کنند و هماره برای دفاع از حریم ولایت آماده باشند.

حجت الاسلام حسینی یگانه با اشاره به اسارت28 ساله چهار تن از جوانان ایران در بند رژیم صهیونیستی گفت: دشمن همیشه به دنبال ایجاد رخنه در نظام اسلامی بوده و اقدام ددمنشانه صهیونیست ها در گروگان گیری فرزندان این مرزوبوم هم در همین راستا صورت گرفته است غافل از اینکه با این گروگان گیری ها نمی تواند بر وحدت و اراده مستحکم ملت ایران خدشه ای وارد کند.

وی تأکید کرد: مردم و مسوولان باید آزادی و پیگیری سرنوشت این عزیزان را از مجامع بین المللی مطالبه کرده و رشادت های آنان را هرگز از یاد نبرند.

گفتنی است،احمد متوسلیان، کاظم اخوان، سیدمحسن موسوی و محمدتقی رستگار مقدم در چهارم جولای 1982 مصادف با 14 تیر 1361 در حالی که با ماشین دیپلماتیک به مقصد سفارت ایران در بیروت در حرکت بودند در پست بازرسی برباره توسط نیروهای فالان‍ژ لبنان دستگیر و به رژیم صهیونیستی تحویل داده می شوند. علیرغم ادعای صهیونیست ها، طبق اسناد و شواهد موجود این چهار نفر زنده اند و در زندان های این رژیم به سر می برند./930/ت302/ص
ارسال نظرات