۲۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۸۴۱۲۸
امام جمعه اندیمشک:

آزادگان و ایثارگران نقش بی بدیلی در برابر جنگ نرم دشمن دارند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک گفت: آزادگان و ایثارگران با انتقال تجربیات خود به جوانان نقش بی‌بدیلی در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ‌ نرم دشمن دارند.
حجت الاسلام خدامي، امام جمعه انديمشک
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، روز گذشته در آیین تجلیل از آزادگان این شهرستان با تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس به میهن اسلامی، این قشر را فرزندان افتخارآفرین انقلاب و عزتمندان دوران خواند.

امام جمعه اندیمشک افزود: آنان برای تک تک آیه ها قرآن و قوی شدن پایه های نظام اسلامی که انشاءالله و زمینه ساز ظهور بقیه الله الاعظم(عج) خواهد بود، زحمت کشیده و هزینه هایی بزرگی پرداخت کرده اند؛ از این رو باید در برابر بزرگی آنان تواضع کرد.

وی با اشاره به پایمردی آزادگان برای دفاع از اسلام و انقلاب و تبعیت از محوریت جامعه خود تصریح کرد: این خوی آزادگان به ویژه در دوران کنونی می بایست مورد الگوگیری قرار گرفته و همگان به این باور برسند که دفاع از آرمان ها باید تا آخر عمر ادامه یابد.

امام جمعه اندیمشک مقام این قشر سرافراز را نزد ملت و خداوند متعال بسیار رفیع خواند و با بیان این که آزادگان و ایثارگران مبادرت به حفظ روحیات جهادی خود کنند و بر اخلاقیات، الفت و برادری پایدار بمانند، خاطر نشان کرد: چنانچه آزادگان و ایثارگران روحیه جهادی خود را حفظ و از سویی تقوای حداکثری را رعایت کنند اجری بسیار عظیم از سوی معبود یگانه برای آنان در نظر گرفته خواهد شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک با بیان این که به رغم اتمام جنگ سخت از سوی دشمنان، انقلاب اسلامی امروز با کارشکنی های وسیع تری در قالب جنگ نرم از سوی استکبار جهانی مواجه می باشد از آزادگان خواست تا در این جبهه نیز به جهاد با دشمنان بپردازند.

حجت الاسلام خدامی ادامه داد: امروز استکبار در نظر دارد تا مسلمانان تنها به ظواهر دین اکتفا کنند و درون آنها پوچ و غربی شود به شکلی که هیچ گونه تناسبی میان منش مسلمانان با اسلام واقعی وجود نداشته باشد.

استاد حوزه علمیه اندیمشک با تأکید بر این که دشمنان تأثیر گذاری بر مغز جوانان و نوجوانان، این مرز و بوم را با امپراطوری رسانه های خود هدف قرار داده اند، به نقش آزادگان و ایثارگران در مقابله با آنان پرداخت و تصریح کرد: استکبار جهانی با صرف هزینه های هنگفت و امپراطوری خبری و رسانه ای خود اهدافی شومی را جهت تهی کردن افکار جوانان و نوجوانان از مبانی و ارزش های اسلامی پیگیری می کنند؛ از این رو نقش آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در تقویت و تغذیه فکری جامعه برای تقابل با چنین هجمه هایی بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه اندیمشک خطاب به آزادگان سرافراز میهن اسلامی هشدار داد: بدانید که اگر دیروز دشمن شما را در میدان نبرد و پشت خاکریزها به اسارت گرفت، امروز روش را عوض کرده و چنانچه غفلت کنید فرزندانتان را با جنگ نرم خود در خانه هایتان اسیر خواهد کرد.

حجت الاسلام خدامی تأکید کرد: نظام اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری به آزادگان، تجربه و خاطرات آنها نیازمند بوده و این قشر می بایست کوله بار معرفتی خود را در اختیار نسل جدید قرار دهند.

در ادامه این مراسم مجید پارسا مهر، محمد مختاری مقدم، احمد اوسانی کرد و علی رضا رازبان از آزادگان سرافراز اندیمشک هرکدام به بیان خاطراتی از دوران اسارت خود پرداخته، به برخی مشکلات موجود اشاره و خواستار پیگیری و رفع آن از سوی مسؤولان ذیربط شدند./945/پ202/س
ارسال نظرات