۲۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۸۴۱۶۲

ارائه مشاوره قرآنی در نمایشگاه قرآن توسط کارشناسان حوزه‌های علمیه خواهران

خبرگزاری رسا ـ مدیر پرورشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از ارائه مشاوره قرآنی به عموم مراجعان به نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در یکی از غرفه‌های حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.
طلاب خواهر
به گزارش خبرگزاری رسا، ناصح مدیر پرورشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، با اشاره به فعالیت‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران تصریح کرد: این مرکز در نمایشگاه قرآن تهران 9 غرفه دایر کرده است و به فعالیت‌های مختلفی در این غرفه‌ها می‌پردازد.

وی با بیان اینکه یکی از غرفه‌های حوزه‌های علمیه خواهران در نمایشگاه قرآن تهران به ارائه مشاوره قرآنی به مراجعان اختصاص یافته است، اضافه کرد: با توجه به اینکه بسیاری از بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن را بانوان تشکیل می‌دهند و با درنظر گرفتن لزوم پاسخگویی به شبهات قرآنی یکی از غرفه‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به این امر اختصاص یافته است.

ناصح ادامه داد: مراجعه‌کنندگان به این غرفه علاوه بر مسائل قرآنی می‌توانند موضوعات اعتقادی و دینی خود را نیز مطرح و پاسخ لازم را دریافت کنند.

وی با اشاره به سایر فعالیت‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم یادآور شد: تحقیقات، مقالات و پایان‌نامه‌های تالیف شده از سوی خواهران طلبه با موضوعات قرآنی در غرفه‌های مختلف حوزه‌های علمیه خواهران در نمایشگاه قرآن عرضه شده‌اند.

مدیر پرورشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: در این نمایشگاه علاوه بر غرفه ستاد مرکزی مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، غرفه‌هایی از سوی مناطق مدیریتی حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور دایر شده و در این غرفه‌ها محصولات قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران عرضه شده است. /924/د102/ص

ارسال نظرات