۲۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۸۴۲۱۵

نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی در سرعین گشایش یافت

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: همزمان با ماه رمضان نمایشگاه کتاب قرآنی در شهر توریستی سرعین برپا شد.
نمايشگاه قرآن
به گزارش خبرگزاری رسا در اردبیل به نقل از نهاد کتابخانه های عمومی استان اردبیل، یاسر محمدپور اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرعین به منظور ارائه محصولات فرهنگی و کتب دینی و مذهبی به مردم در محل ساختمان شورای شهر سرعین برپاست.

وی بیان داشت: این نمایشگاه با بیش از دو هزار عنوان کتاب و یک هزار عنوان نرم‌افزار در مورد مباحث قرآنی پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل هدف از برگزاری نمایشگاه‌های کتاب به مناسبت‌های مختلف را ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح جامعه عنوان کرد.

محمدپور بیان داشت: نمایشگاه‌های کتاب قرآنی و مذهبی به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان در اکثر کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها با هدف رواج و اشاعه فرهنگ قرآنی و دسترسی مردم به این نوع کتاب‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را در تمام نهادها و ادارات استان ضروری عنوان کرد و افزود: طرح ایجاد سبد کتاب همزمان با ماه مبارک رمضان در ادارات، سازمان‌ها نهادها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی مشگین‌شهر در حال اجراست.

محمدپور در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین مردم استان اردبیل بتوانیم گام‌های اساسی را در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در استان برداریم./935/د103/س
ارسال نظرات