۲۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۸۴۲۲۶

انتخاب پایان نامه‌های قرآنی برتر در بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

خبرگزاری رسا ـ در بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به علاقه مندان تحقیق مشاوره پایان نامه نویسی ارایه داده می شود.
نمايشگاه قرآن کريم در تهران نمايشگاه قرآن کريم در تهران
حجت الاسلام محمد مؤذنی، مسؤول غرفه پایان نامه‌های قرآنی حوزه علمیه قم و مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای رسا با اشاره به 210 پایان نامه در موضوعات گوناگون مانند امامت، خاتمیت، آیات الاحکام و بهداشت از دیدگاه قرآن در نمایشگاه قرآن گفت: 132 پایان نامه از حوزه و حدود نود پایان نامه از مرکز تفسیر در سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مورد بازدید علاقه مندان قرار گرفته است.

وی 137 مقاله علمی در موضوعات کلی علوم قرآنی، میان رشته ای، روانشناسی و تفسیر را از دیگر فعالیت در نمایشگاه قرآن برشمرد و افزود: در نمایشگاه افزون بر فهرست پایان نامه ها برای علاقه مندان امکان مطالعه و فیش برداری پایان نامه گذاشته شده است.

محقق و پزوهشگر حوزوی بیان داشت: در این غرفه در زمینه پایان نامه و انتخاب موضوع به محققان و دانش پژوهان مشاوره ارایه داده می شود.

وی با اشاره به مسابقه علمی بیست پایان نامه در سطح دو و سه گفت: بعد از ارزیابی اساتید در پایان ماه مبارک رمضان به سه پایان نامه برتر جوایز اهدا خواهد شد.

موذنی، ارایه ایده و معرفی پایانه نامه های قرآنی و معرفی مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی را از اهداف دیگر این مرکز برای حضور در نمایشگاه قرآن دانست.

گفتنی است، هجدهمین نمایشگاه بین المللی قران از ساعت هفدهم تا بیست و چهارم و در ایام تعطیل از ساعت چهارده تا بیست و چهار در شب های ماه مبارک رمضان در مصلای تهران پذیرای علاقه مندان به قرآن است./921/پ202/ص

ارسال نظرات