۲۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۸۴۲۴۱
امام جمعه اروندکنار:

کودتای 28 مرداد برای نسل جوانان تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اروندکنار تاکید کرد: کودتای 28 مرداد باید از سوی کارشناسان سیاسی برای ‌جوانان تحلیل و تحلیل شود.
حجت الاسلام سيد مجيد شرفي، امام جمعه اروند کنار
حجت‌الاسلام مجید شرفی، امام جمعه اروندکنار، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به کودتای 28 مرداد اظهار داشت: دولت‌های انگلیس و آمریکا در کودتای ننگین 28 مرداد دولت مصدق را ساقط کردند و محمدرضا را بر مسند قدرت آوردند.

حجت الاسلام شرفی با بیان این که محمدرضا پهلوی با حمایت آمریکا در 25 سال حکومتش در ایران، ‌جنایات‌های مختلفی‌ مرتکب شد به‌ گونه‌ای که تمام ارزش‌های اصیل اسلامی و ایرانی را از بین برد، خاطر‌نشان کرد: در سال 57 انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و با حمایت یکپارچه روحانیت و مردم به پیروزی رسید و عزت و افتخار اسلام به ایران بازگشت.

امام جمعه اروند کنار با تأکید بر این که دشمنان در فتنه‌ها و حوادث پس از انتخابات برنامه‌ریزی‌های متعددی به‌ منظور دستیابی به اهدافشان دنبال می‌کردند، تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران با آگاهی و هوشیاری نیرنگ‌ها و توطئه‌های آنها را خنثی کرده است.

وی با بیان این که استکبار جهانی همچنان با صدور قطع‌نامه و تحریم‌هایی علیه ایران سعی در تضعیف جمهوری اسلامی ایران دارند، افزود: با وجود اعمال تحریم‌ها و صدور پی در پی قطع‌نامه از سوی آمریکا، ملت ایران به پیشرفت‌های روزافزون در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی نائل آمده است.

حجت الاسلام شرفی اظهار داشت: پیشرفت‌های امروز نظام جمهوری اسلامی ایران را نتیجه حرکت جوانان غیور، بااستعداد و هوشیار ایرانی حول محور ولایت‌فقیه دانست و افزود: کودتای ننگین 28 مرداد باید از سوی کارشناسان مسائل سیاسی برای مردم و به ویژه جوانان تحلیل شود./945/پ202/س
ارسال نظرات