۲۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۸۴۲۴۵
با رویکرد وحدت و همدلی؛

گفتمانهای دینی در مسجد مکی اهل سنت زاهدان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی طرح گفتمانهای دینی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری سلسله گفتمانهای دینی به مناسبتهای مختلف ملی و مذهبی و با رویکرد وحدت و همدلی در مسجد مکی اهل سنت زاهدان خبر داد .
گفتمان ديني
به گزارش خبرگزاری رسا در زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، علی زارعی، دبیر اجرایی طرح گفتمانهای دینی این اداره کل گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان گفتمان دینی با موضوع «رمضان و خود سازی» روز شنبه 30 مرداد ماه جاری با سخنرانی حجت الاسلام صفر قربانپور، مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در مسجد مکی زاهدان برگزار می شود .

وی، افزود : در راستای گسترش اجرای این طرح همچنین برگزاری گفتمان دینی با موضوع «وحدت رمز موفقیت» نیز با سخنرانی مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی برنامه ریزی شده است .

دبیر اجرایی طرح گفتمانهای دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، خاطر نشان کرد: گفتمان سازی مفاهیم دینی در حوزه های معرفت شناختی و مهارتهای کاربردی زندگی، ارتباط چهره به چهره و صمیمانه با جوانان و نوجوانان به منظور تمرین پرسشگری، مهارت اندیشه ورزی و بصیرت ایشان، هم افزایی و تقویت نظام تبلیغ دینی با استفاده از مدل فرهنگی گفتمان دینی و کمک به رشد علمی فضای مساجد و مدارس و کانونهای جمعیتی از اهداف اجرایی طرح گفتمانهای دینی است ./940/د102/ص
ارسال نظرات