۲۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۸۴۲۵۵
فرمانده سپاه عاشورا:

تفکر انقلابی تهدید دشمنان را خنثی می کند

خبرگزاری رسا ـ سردار پورجمشیدیان گفت: مدیریت و تفکر انقلاب می‌تواند تهدید و تحریم غرب را خنثی کند.
پورجمشيديان فرمانده سپاه عاشورا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی‌اکبر پور جمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورا عصر روز گذشته در نشست شورای اداری تبریز که در گلزار شهدای وادی رحمت این شهر برگزار شد، اظهار داشت: در این فضای معنوی باید خود را جوابگوی شهدا بدانیم.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه مسؤولان باید به شهدا گزارش کار بدهند، تصریح کرد: برگزاری این جلسات و یادواره ‌های شهدا ضرورت دارد، اما کافی نیست چراکه باید با عملکرد خود پاسداری از پرچم پر صلابت جمهوری اسلامی را نشان دهیم.

پورجمشیدیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تلاش و نشاط مسؤولان، مردم نیز نشاط و امید خواهند داشت، گفت: تهدیدها و تحریم ‌ها امری واقعی علیه ملت ایران است، اما مدیریت و تفکر انقلاب می‌تواند این تهدیدات را خنثی کند.

وی با تشریح توطئه های شوم دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران گفت: ناامیدسازی مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام از جمله ترفندهای مهم دشمنان نظام در سال‌جاری است.

همچنین رحمانی، نماینده مردم تبریز در مجلس در سخنانی با اشاره به دیدار روز گذشته جمعی از کارگزارن نظام و نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در این دیدار با تاکید بر ضرورت خودسازی در میان مدیران و مسؤولان، ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب برای این امر برشمردند.

وی خدمتگزاری مسؤولان را از مهم ترین تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب دانست و گفت: ‌از دیدگاه مقام معظم رهبری اشتباهات کوچک مسؤولان اشتباهات بزرگی محسوب می‌شود که موجب پاسخگویی در برابر خدا و مردم است.

نماینده مردم تبریز با اشاره به ناتوی فرهنگی دشمنان علیه آرمان های انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان نظام میلیاردها دلار برای جنگ روانی، اقتصادی و حتی نظامی علیه جمهوری اسلامی هزینه می‌کنند، که تنها راه مقابله با این تهدیدات آشکار، توسل به فرامین رهبری و عمل به دستورات ایشان است.

همچنین محمود چمنی، فرماندار تبریز در سخنانی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت و هفته دفاع مقدس تصریح کرد: شورای اداری شهرستان تبریز در چنین ایام مبارکی و در محضر شهدا شکل می‌گیرد، چرا که انقلاب اسلامی بر گرفته از فرهنگ شهادت است.

وی همگان را مدیون رشادت و از خودگذشتگی شهدا دانست و ادامه داد: رویارویی با ملتی که شهادت دارد برای هیچ کشور و ارتشی امکانپذیر نیست.

همچنین بهلول نعمتی, مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان آذربایجان شرقی اظهار داشت: شهر تبریز پانزده هزار و دویست شهید، جانباز و ایثارگر دارد که از این تعداد چهار هزار و دویست شهید، ده هزار نفر جانباز و یک هزار نفر آزاده هستند./۹۳۵/پ202/ص
ارسال نظرات