۲۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۸۴۲۶۳
مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران:

تریبون نماز جمعه بهترین جایگاه برای خنثی کردن توطئه های نرم دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه جدید منطقه بندپی شرقی با حضور مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران معرفی شد.
امام جمعه موقت ساري
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران، امروز در مراسم معارفه امام جمعه جدید بندپی شرقی، با تقدیر از زحمات حجت الاسلام تقی پور، امام جمعه سابق این شهر با اشاره به جایگاه رفیع نماز جمعه در نظام اسلامی گفت: بهترین جایگاه بیان ولایت و امامت نماز جمعه است.

وی نماز جمعه را یکی از برکات مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و وافزود: نماز عبادی و سیاسی جمعه به برکت وجود معمار کبیر انقلاب اسلامی از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب تأسیس شد و امروز پس از سی سال همچنان با صلابت و استوار به کار خود ادامه می دهد.

حجت الاسلام قاسمی نماز جمعه را شناسنامه هر فرد شیعه و مسلمان در هر منطقه ای دانست و خاطرنشان کرد: منطقه ای که هر چقدر بزرگ و و سیع باشد اما خطیب و امام جمعه نداشته باشد آن منطقه عقب مانده است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران به نقش های شوم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی پس از سی سال اقدام نظامی، تهدید و تحریم خوب فهمیددند که دیگر گزینه نظامی علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کارایی ندارد.

وی ادامه داد: دشمنان امروز به جنگ نرم افزاری روی آوردند و یکی از جاهایی که به دنبال تضعیف و ضربه زدن به آن هستند همین جایگاه رفیع نماز جمعه به عنوان محور وحدت در جامعه ی اسلامی است که باید نسبت به توطئه های شوم دشمن در این خصوص هوشیار بود.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به فعالیت 600 تریبون نماز جمعه و 600 خطیب جمعه در سراسر کشور بیان داست: این جایگاه رفیع هر هفته هر نقشه ای را که دشمنان نظام اسلامی علیه این نظام الهی طراحی می کنند برملا کرده و مردم را روشن می کنند و لذا این جایگاه باید با صلابت بماند.

مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با بیان این‌که تریبون های نماز جمعه امروز به عنوان مهمترین جایگاه خنثی کننده توطئه های نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش آفرینی می کنند و تقویت این جایگاه رفیع یک تکلیف است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام تقی پور تقدیر و تشکر شد وحجت الاسلام سید ابراهیم سیدی به عنوان امام جمعه جدید بندپی شرقی معرفی شد./950/ پ202/ص
ارسال نظرات