۲۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۸۴۲۸۱
امام جمعه اندیمشک:

مسؤولان سلیقه‌ شخصی را برای تحقق وحدت ملی کنار بگذارند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک بزرگ‌ترین عامل پیشرفت‌ در عرصه های جهانی را وحدت و همدلی دانست و گفت: همگان سلیقه‌های شخصی را جهت تحقق منویات رهبری کنار بگذارند.
حجت الاسلام خدامي ، امام جمعه انديمشک
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از اندیمشک، حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: جز با لطف حضرت ولی عصر(عج) آن هم در جهانی که همچون جنگل، روزانه هر کسی قطعنامه ای برای خودش صادر می کند، تحقق اهداف بزرگی مانند ساخت نیروگاه هسته ای امکان پذیر نبود.

امام جمعه اندیمشک همچنین با تبریک این موفقیت بزرگ به بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب، مقام معظم رهبری، شهدا و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس، تمامی پیشرفت های ایران اسلامی را در طول دوران انقلاب نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت در برابر زورگویی های استکبار جهانی عنوان کرد.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان و بیان این که استقامت پیام مهم این ماه است، خاطر‌نشان کرد: تداوم روند موجود از سوی ارکان نظام و ملت همیشه در صحنه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات مقام رهبری در دیدار با سران قوا و جمعی از مسؤولان اشاره کرد و گفت: تأکید رهبر انقلاب بر وحدت حکم شرعی است و رعایت آن بر همه اقشار، آن هم با جان و دل واجب است.

حجت الاسلام خدامی تصریح کرد: از آنجا که عمل به این حکم شرعی رهبر معظم انقلاب فریضه و عدم رعایت آن از سوی افراد معصیت محسوب می شود؛ از این رو لازم است همگان از کارشکنی و تفرقه انگیزی اجتناب و سلیقه های شخصی را جهت تحقق منویات ایشان، نزدیک شدن به قرآن، عترت و جامعه کنار بگذارند.

استاد حوزه علمیه اندیمشک با تأکید بر این که در طول تاریخ هرگاه امتی پیشرفت هایی به دست آورده ناشی از کنار گذاشتن تفرقه بوده است، افزود: امروز در صورت توجه به این موضوع مهم از سوی مسؤولان و آحاد ملت، بزرگ ترین پیشرفت ها همچون دستیابی به دانش صلح آمیز هسته ای نصیب کشورمان خواهد شد.

امام جمعه اندیمشک ادامه داد: همه باید با وحدت و همدلی، خدمت خالصانه و کار مضاعف البته با نگرش توحیدی و نه در جهت تحقق اهداف و یا مطرح شدن شخص یا جناح خاصی در راستای اعتلای میهن اسلامی کوشش کنند.

وی با تأکید بر ضرورت الگوگیری از امام راحل و مقام معظم رهبری در این زمینه، ریاکاری را از بزرگ‌ترین آفت‌های مسیر پیشرفت و تعالی خواند و خاطرنشان کرد: چنانچه وحدت و همدلی حقیقی به دور از هرگونه ریاکاری میان اعضای نظام و مردم باشد پوزه دشمنان به خاک مالیده خواهد شد./945/پ202/س

ارسال نظرات