۲۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۸۴۲۸۹
عضو خبرگان رهبری:

ولایت فقیه سد محکمی در برابر زیاده‌خواهی غرب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه با تأکید بر تبعیت از ولایت گفت: دشمنان به فکر بازگرداندن نظام دیکتاتوری و سلطنتی در ایران هستند، غافل از این‌که ولایت فقیه سد محکمی در برابر آنان است.
امام جمعه مراغه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در خطبه‌های نماز جمعه مراغه اظهار داشت: منویات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در جمع مسؤولان نظام فصل الخطاب تمام جریان‌ها است.

وی تفرفه‌افکنی میان مسؤولان نظام را یکی از مهم‌ترین توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: دشمنان در هر برهه از زمان که خواسته‌اند به انقلاب اسلامی ایران ضربه بزنند، با عنایت خداوند و با رهبر‌ی هوشمندانه ولایت فقیه و با همدلی مردم و مسؤولان از اعمال شیطانی خود شکست خورده‌‌اند.

وی دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران را در اصل ولایت فقیه دانست و گفت: دشمنان به فکر بازگرداندن نظام دیکتاتوری و سلطنتی در ایران هستند، غافل از این‌که ولایت فقیه سد محکمی در برابر زیاده‌خواهی غرب است.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مساجد در تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: مساجد از ابتدای اسلام یکی از مراکز تجمع و همفکری جامعه اسلامی بوده است.

امام جمعه مراغه حضور کمرنگ جوانان در مساجد را خواست دشمنان دانست و افزود: امروزه با توجه به جنگ نرم، دشمنان یکی از اهداف اصلی خود را به این مکان‌های مقدس معطوف کرده‌اند.

وی خاطر‌نشان کرد: مسلمانان به ویژه قشر جوان در صورتی می‌توانند در برابر جنگ نرم دشمنان سربلند باشند که همیشه و به صورت مداوم با مساجدی که دارای عالمانی تحصیل کرده‌، امام جماعتی آگاه از دسیسه‌های روز جنگ نرم دشمنان و آباد در ارتباط باشند.

وی ادامه داد: با توجه به تبلیغات گسترده دشمنان علیه حکومت اسلامی‌، حفظ ایمان و عقیده از این هجمه‌های نرم و شبیخون‌های ضد فرهنگی کاری بسیار مشکل است./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات