۳۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۸۴۳۳۹
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

خدمات نظام اسلامی در هفته دولت اطلاع‌رسانی شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که ارائه گزارش‌های مربوط به خدمات دولت ولایتمدار در تنویر افکار عمومی نقش بسزایی دارد، گفت: بایستی از غلوگویی در خدمات و اعلام آمارهای غیرواقع خودداری شود.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييش شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، امروز در جلسه هماهنگی ویژه برنامه‌های بزرگداشت هشتم شهریور و شهدای هفته دولت که در استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار داشت: غنابخشی به برنامه‌های مربوط به هفته دولت ضرورتی انکارناپذیر در مقطع کنونی است.

وی با بیان این‌که ارائه گزارش‌های مربوط به خدمات دولت ولایتمدار در تنویر افکار عمومی نقش بسزایی دارد، گفت: بایستی از غلوگویی در خدمات و اعلام آمارهای غیرواقع خودداری شود.

حجت الاسلام تقی‌زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: این دو شهید بزرگوار الگویی ماندگار برای دولتمردان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به تشکیل ستادهای مربوط به بزرگداشت هفته دولت در استان اظهار داشت: کمیته های ادارات، سازمان و مراکز دولتی، فرهنگی هنری، اطلاع رسانی، فضاسازی، زنان، ورزش، ایثارگران، تشکل های دینی، حفاضتی و امنیتی و دانش آموزی در تمامی شهرهای آذربایجان شرقی راه‌اندازی خواهند شد.

همچنین پرویز آژیده، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در سخنانی خوستار برگزاری برنامه هایی در شان هفته دولت و استان آذربایجان شرقی شد و اظهار داشت: ضرورت آشنایی نسل جوان با ابعاد شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر در شرایط کنونی جامعه ایران، بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان این‌که شهدای دولت تجلی صبر، استقامت، ظلم ستیزی و ساده زیستی هستند، گفت: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی از هر فرصتی برای ضربه به عقاید دینی و راه اندازی خط نفاق بهره می جویند، هفته دولت فرصتی مغتنم برای تبیین توطئه های شوم استکبار جهانی است.

وی با بیان این‌که شهیدان رجایی و باهنر نیز در جریان نفاق آن دوران مظلوم واقع شدند، گفت: هنوز در انعکاس فعالیت‌ها و خدمات دولت ضعف وجود دارد، البته تبلیغ غیر‌واقع در این حوزه غیر قابل قبول است.

گفتنی است، در پایان این جلسه هر یک از اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت به ارائه برنامه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند./935/پ202/س
ارسال نظرات