۳۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۸۴۳۹۱
امام جمعه بستان آباد:

تدابیر رهبری رسانه‌های دشمن را غافل‌گیر کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بستان آباد گفت: درایت و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب در عرصه روشنگری و دفاع از آرمان‌های امام راحل و انقلاب، همواره دشمنان و رسانه‌های غربی را غافلگیر کرده است.
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب


به گزارش خبرنگار خبرزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدرضا رضوی، امام جمعه بستان آباد، امروز در جمع مردم و مسؤولان این شهر اظهار داشت: نباید با مطرح کردن بعضی از مسائل که به از بین رفتن اتحاد می‌انجامد چراغ سبز به دشمنان نشان داد.

وی با بیان این‌که دشمنان به دنبال فرصت برای ضربه به ایران اسلامی هستند، افزود: هرگاه وحدت و یکدلی بر فضای عمومی جامعه حاکم بوده، دشمنان شکست خورده اند.

امام جمعه بستان آباد ولایت فقیه را محور وحدت و همدلی مردم و مسؤولان دانست و خاطر‌نشان کرد: درایت و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب همواره دشمنان و رسانه های غربی را غافلگیر کرده است.

حجت الاسلام رضوی بصیرت را لازمه مقابله با توطئه‌های روزافزون دشمنان دانست و گفت: بدون ولایت‌مداری و تبعیت از منویات خطیر رهبر فرزانه انقلاب نمی‌توان راه مستقیم اسلام ناب محمدی را تشخیص داد.

وی با تأکید بر این‌که ادعای ولایت‌مداری بایستی در عمل ثابت شود، گفت: اگر مسؤولان مدعی تبعیت از رهبری هستند، بایستی مسائل حاشیه‌ای و اختلاف برانگیز را کنار گذاشته و در محضر ولایت زانو بزنند.

امام جمعه بستان آباد ادامه داد: دشمنان با ترویج فرهنگ فساد و بی بندو باری خواهان از بی هویت کردن جوانان ایرانی و ضربه به فرهنگ غنی اسلامی هستند.

حجت الاسلام رضوی در ادامه با اشاره به سی مرداد روز جهانی مساجد اظهار داشت: اهمیت به مساجد و حضور در این اماکن امن الهی نباید در ماه مبارک رمضان خلاصه شود.

وی در پایان از بسته‌بودن برخی از مساجد روستاهای شهرستان بستان آباد انتقاد کرد و خواستار شناسایی علل و عوامل بروز این مشکل شد./935/پ202/س

ارسال نظرات