۳۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۵:۴۷
کد خبر: ۸۴۴۱۲
4 شهریورماه؛

طرح آموزش فرهنگی مدیران در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم با انتقاد از نبود نگاه فرهنگی برخی مدیران از اجرای طرح آموزش فرهنگی مدیران با عنوان طرح ملی سلمان در قم خبر داد.
طرح آموزش فرهنگی مدیران در قم برگزار می‌شود



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، شب گذشته، 30 مردادماه در پنجمین جلسه شورای اداری استان که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به مراحل اجرای طرح مهم هدفمندی یارانه‌ها، گفت: جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی، برنامه تنظیم بازار وثبت شماره حساب بانکی در سامانه رفاه در استان انجام گرفته است.

وی با بیان این‌که تا امروز 55 درصد خانوارهای استان شماره حساب خود را در سامانه وزرات رفاه وارد کرده‌اند، افزود: کسانی که نیازی به یارانه‌ها ندارند، شماره حساب خود را ثبت نکنند تا امکان بهره‌مندی بیشتر سایر اقشار مورد هدف فراهم شود.

استاندار قم در ادامه از نبود نگاه فرهنگی در برخی مدیران انتقاد کرد و با بیان این‌که نداشتن نگاه فرهنگی به امور در مدیران نظام جمهوری اسلامی، نقص است، خواستار نگاه فرهنگی به امور از سوی مدیران شد.

وی از اجرای طرح آموزشی فرهنگی مدیران با عنوان طرح ملی سلمان، 4 شهریورماه در قم خبر داد و گفت: این طرح که نگاه مدیران را در همه امور فرهنگی‌تر خواهد کرد، روز پنج‌شنبه هفته جاری در استان قم که به عنوان پایلوت انتخاب شده، برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسی‌پور همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته دولت ابراز داشت: برنامه‌هایی در این زمینه پیش‌بینی شده و از صدا و سیما هم می‌خواهیم با استفاده از تمام ظرفیت‌های تولیدی و خبری خود، خدمات دولت را در این هفته اطلاع‌رسانی کند.

وی با اشاره به سفر خود به شهر قونیه، آن را موفقیت‌آمیز توصیف کرد و گفت: در این سفر موافقت‌نامه اجرایی و عملی بین استان قم و قونیه منعقد شد که طی آن برگزاری نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های قم و قونیه و برگزاری نمایشگاهی فرهنگی در استانبول به تصویب رسید که اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با سفر توریسم‌های بین‌المللی در این شهر برگزار می‌شود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که براساس مصوبه هیأت وزیران، هرگونه اختلاف بین دستگاه‌ها باید از طریق سیستم استان حل شود، ابرازداشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی از طرح هرگونه موارد اختلافی در محاکم قضایی خودداری کنند و در صورت طرح چنین شکایتی آن را پس بگیرند، زیرا خلاف قانون است.

وی در پایان خواستار تسریع در امور اداری مردم و حذف فرایندهای دست و پاگیر شد و با بیان این‌که متأسفانه هنوز شاهد پیچ و خم‌های اداری زائد و استعلاماتی بی‌اثر یا کم‌اثر هستیم، خواستار تعریف کارگروهی در هر دستگاه به سبب حذف برخی مراحل اداری و خدمت‌رسانی کامل به مردم شد. /920/پ202/ع

ارسال نظرات