۳۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۸۴۴۷۲
قاری مصری:

امام خمینی بنیانگذار راه تربیت قرآنی است

خبرگزاری رسا ـ عبدالفتاح طاروطی، امام خمینی(ره) را بنیانگذار راه و روش تربیت قرآنی در جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: اثر این مهم در اخلاق فردی، امور اجتماعی، رسانه‌ها و دیگر روابط اجتماعی ‌ به خوبی مشهود است.
شيخ عبدالفتاح طاروطي، قاري مصري شيخ عبدالفتاح طاروطي، قاري مصري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شیخ عبدالفتاح طاروطی، از قاریان برجسته مصر، شب گذشته در فرودگاه بین المللی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرآن کریم اثر چشمگیری بر روح و شخصیت افراد و نقش تربیتی تأثیرگذاری بر جامعه دارد.

طاروطی با بیان این که قرآن کریم سبب تهذیب اخلاق انسانی و افراد می‌شود، خاطر‌نشان کرد: استقبال مردم جمهوری اسلامی ایران از محافل قرآن قابل تقدیر است و این نشان از مهذب بودن مردم این کشور است.

وی با اشاره به جایگاه قرآن در جامعه اسلامی، امام خمینی(ره) را بنیانگذار راه و روش تربیت قرآنی را در جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: اثر این مهم در اخلاق فردی، امور اجتماعی، رسانه‌ها و دیگر روابط اجتماعی و فردی جامعه به خوبی مشهود است.

قاری مصری در ادامه با اشاره به استقبال عموم مردم از محافل قرآنی اظهار داشت: در دوازده سال گذشته که در محافل قرآنی ایران حضور داشتم، شاهد استقبال مناسب عموم مردم بودیم و این حضور پر شور در محافل علاقه‌مندی مردم نسبت به قرآن را می‌رساند.

گفتنی است، محافل انس با قرآن با حضور عبدالفتاح طاروطی قاری مصری، در شهر اهواز برگزار خواهد شد. این محافل از 31 مردادماه ‌آغاز می‌شود و تا سه‌شنبه، دوم مردادماه جاری ادامه خواهد یافت.

مراسم شب اول، در مسجد امام رضا(ع) واقع در کیانپارس، شب دوم در سجادیه واقع در کوت‌عبدالله، جنب فرهنگسرای مهدیه و شب سوم در مسجد اعظم حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار خواهد شد./945/پ202/س

ارسال نظرات