۳۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۸۴۴۸۱

ساختمان حوزه علمیه سطح سه خواهران تبریز نامناسب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه سطح سه خواهران تبریز گفت: ساختمان این مرکز آموزش دینی نامناسب است.
کلاس درس حوزه علميه خواهران


حجت الاسلام مختار مسعودنیا، مدیر حوزه علمیه سطح سه خواهران صادقیه تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: هم اکنون ساختمانی از سوی سازمان آموزش و پرورش استان در اختیار این مدرسه علوم دینی قرار گرفته که برای تحصیل طلاب خواهر نامناسب است.

وی ادامه داد: با وجود این‌که این ساختمان متراژ مناسبی دارد، اما بیشتر خوابگاهی است تا کلاس درس طلاب،‌ که امیدواریم در آینده نزدیک این مشکل برطرف شود.

حجت الاسلام مسعودنیا خاطر‌نشان کرد: نامه‌نگاری‌هایی با بنیاد مصلای تبریز صورت گرفته تا مدرسه آشتاب در اختیار حوزه علمیه خواهران سطح سه تبریز قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه سطح سه خواهران تبریز در ادامه از پذیرش سی‌ طلبه جدید در دو رشته فقه و تفسیر خبر داد و گفت: با احتساب ورودی‌های جدید، تعداد طلاب خواهر سطح سه تبریز به نود نفر خواهد رسید.

وی با بیان این‌که تعدادی از علاقه‌مندان به تحصیل علوم حوزوی نیز به صورت غیرحضوری پذیرش خواهند شد، گفت: گسترش فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی جزء اولویت‌های کاری این مرکز علوم اسلامی است.

حجت الاسلام مسعودنیا در بخش دیگری از سخنان خود از احداث چهار حوزه علمیه خواهران در تبریز خبر داد و گفت: این مسأله با پیگیری مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران کشور و اختصاص زمین‌هایی در چهار نقطه شهر تبریز محقق خواهد شد./935/پ202/س

ارسال نظرات