۳۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۸۴۴۸۴

غرفه پاسخگویی به سؤالات شرعی در نمایشگاه قرآن مازندران راه‌اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ غرفه «انتظارسرخ» در دهمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران پاسخگوی شبهات دینی با استناد از استفتائات مراجع تقلید است.
پاسخ به شبهات ديني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، غرفه «انتظارسرخ» در دهمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران پاسخگوی شبهات دینی بازدید کنندگان ازاین نمایشگاه است.

سید‌مجتبی رشید کوهستانی، مسؤول غرفه انتظارسرخ دهمین نمایشگاه قرآن و عترت، در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درساری، با اشاره به استقبال گسترده علاقه‌مندان از راه‌اندازی این غرفه در نمایشگاه قرآن گفت: در طول روز جوانان و نوجوانان بسیاری به منظور پرسش پیرامون مسائل مختلف دینی به این غرفه مراجعه می کنند.

وی با بیان این‌که غرفه «انتظار سرخ» با استناد از استفتائات مراجع تقلید پاسخگوی شبهات دینی مراجعه کنندگان است، افزود: میزان مراجعه کنندگان به این غرفه علیرغم انتظار بوده است.

مسؤول غرفه انتظارسرخ دهمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران راه‌اندازی بخش پاسخگویی به سؤ‌الات شرعی در نمایشگاه‌ها را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: به یقین وجود چنین بخش‌هایی در افزایش میزان بازدید‌کننده از نمایشگاه تأثیرگذار خواهد بود.

کوهستانی در ادامه به استقبال بازدید کنندگان از بخش مهدویت این غرفه اشاره کرد و گفت: 21 عنوان کتاب و نرم‌افزارهای مذهبی با موضوع مهدویت در این غرفه ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: استفاده از نرم‌افزار و لوح‌های فشرده از سخنرانانی همچون‌ مرحوم کافی، هاشمی نژاد، طائب، دانشمند، پناهیان و نیز مطالب برجسته آیت‌الله مصباح یزدی با محوریت اصول قرآنی در نمایشگاه برای بازدید‌کننده‌ها فراهم شده است./950/پ202/س
ارسال نظرات