۳۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۸۴۵۲۶

فرماندار زاهدان منصوب شد

خبرگزاری رسا ـ به پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان، در حکمی از سوی وزیر کشور، لطیف صادقی به عنوان فرماندار شهرستان زاهدان منصوب شد .
لطيف صادقي، فرماندار زاهدان
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، به پیشنهاد علی محمد آزاد، استاندار سیستان و بلوچستان، در حکمی از سوی وزیر کشور، لطیف صادقی به عنوان فرماندار شهرستان زاهدان منصوب شد .

بر اساس این گزارش، لطیف صادقی پیش از این در شش ماه گذشته سرپرستی فرمانداری شهرستان زاهدان را با حفظ سمت مشاور و مدیر کل حوزه استاندار سیستان و بلوچستان بر عهده داشت .

صادقی متولد سال 1348 دارای تحصیلات کارشناسی علوم اجتماعی و سوابق کاری در سپاه پاسداران، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد حفظ آثار و نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس، صدا و سیما، شورای اسلامی شهر و استانداری های ایلام و سیستان و بلوچستان است .
گفتنی است، حسنعلی نوری، فرماندار قبلی زاهدان در پایان سال گذشته به عنوان مدیر کل تقسیمات کشوری وزارت کشور معرفی و مشغول به کار شد .

گفتنی است، شهرستان زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان دارای چهار بخش مرکزی، میرجاوه، نصرت آباد و کورین و سه نقطه شهری، زاهدان، میرجاوه و نصرت آباد می باشد و دارای جمعیتی بالغ بر 800 هزار نفر و وسعت 36 هزار و 581 کیلومتر مربع است .

شهر زاهدان اخیراً به جرگه کلان شهرهای کشور پیوسته و در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است ./940/د102/ص
ارسال نظرات