۰۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۸۴۶۰۷
عضو خبرگان رهبری:

دشمنان، خیز بلندی برای مخدوش‌کردن طرح اقتصادی دولت برداشته‌اند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل با تأکید بر نقش ائمه جمعه و جماعات در اجرای صحیح طرح هدفمندی یارانه‌ها گفت: دشمنان خیز بلندی برای مضطرب کردن مردم از اجرای این قانون سودمند اقتصادی برداشته‌اند.
حجت الاسلام و المسلمين عاملي    امام جمعه اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، روز گذشته در ‌دیدار مدیران و مسؤولان استان اردبیل در آستانه هفته دولت اظهار داشت: امروز زمان استفاده از فرصت ها است و مدیری موفق است که فرصت سوزی نکند و در پی فرصت سازی برای رشد و تعالی کشور باشد‌.

وی با بیان این‌که جایگاه امروز استان اردبیل در شان آن نیست، خاطر نشان کرد: با این‌که در این استان کارهای زیادی صورت گرفته؛ اما این استان باید از سوی دولت بیش از این مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه اردبیل با اشاره به توطئه های دشمنان در مخدوش کردن خدمات دولت تصریح کرد: دشمنان با راه‌اندازی هجمه بزرگ تبلیغی می خواهد چنین القا کند که دولت و نظام به ویژه در زمینه اقتصادی مستاصل شده است.

وی طرح هدفمندی یارانه ها را سوژه ای در دست دشمنان برای تشویش اذهان عمومی دانست و گفت: دشمنان خیز بلندی برای مضطرب کردن مردم از اجرای این قانون سودمند اقتصادی برداشته‌اند.

عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که در سال‌های پس از انقلاب هیچ دولتی جرأت اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها را نکرد، گفت: برای اجرای مناسب قانون هدفمند کردن یارانه ها عزم ملی می‌طلبد و تمامی احاد مردم اعم از نمایندگان، دولتمردان و مردم باید در آن مشارکت کنند.

وی نقش ائمه جمعه و جماعات در آگاهی بخشی عمومی را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: ائمه جمعه باید آستین‌ها را بالا زده و اذهان عمومی را در‌باره طرح هدفمند کردن یارانه‌ها روشن کنند.

همچنین سیدحسین صابری، استاندار اردبیل در سخنانی اظهار داشت: : مسؤولان خواص جامعه محسوب می‌شوند و باید بیش از دیگران در خدمت به خلق خدا و مزین شدن به اخلاق و رفتار حسنه کوشا باشند./935/پ202/س
ارسال نظرات