۰۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۱:۰۲
کد خبر: ۸۴۶۲۱

نخستین شب شعر دفاع مقدس در حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ فراخوان آثار نخستین شب شعر دفاع مقدس حوزه علمیه خراسان از امروز آغاز شد.‌
جشنواره شعر انتظار
حجت الاسلام محمدعلی خیرآبادی، مسؤول دفتر امور ایثارگران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد از برگزاری نخستین شب شعر دفاع مقدس این حوزه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: فراخوان آثار در سه قالب شعر کلاسیک، شعر نو و قطعه ادبی از امروز آغاز شده و تا 25 شهریور ماه ادامه خواهد یافت.

وی، تکریم شهدا و زمینه سازی جهت شکوفایی قریحه شعر و سخنوری روحانیان را هدف این برنامه دانست و افزود: از انجا که به فرموده رهبر معظم انقلاب تجلیل در زبان هنر ماندگارتر است برآنیم تا بدین وسیله گامی هرچند کوچک در عرصه تکریم و بزرگداشت شهدا برداریم.

مسؤول دفتر امور ایثارگران حوزه علمیه خراسان اظهار داشت: خواهران و برادران طلبه علاقمند به حضور در این شب شعر می توانند آثار خود را به نشانی مشهد، دوربرگردان طبرسی حرم مطهر، مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، دفتر امور ایثارگران ارسال کنند.

حجت الاسلام خیرآبادی یادآور شد: در اختتامیه این فراخوان که در هفته دفاع مقدس برگزار می شود در هر رشته از پنج نفر تقدیر خواهد شد.

وی همچنین دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مسابقه تیراندازی ویژه برادران طلبه ایثارگر را از دیگر برنامه های این مرکز در هفته دفاع مقدس ذکر کرد./930/پ202/ص
ارسال نظرات