۰۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۸۴۶۶۲

پاسخ گویی به شبهات در فضای مجازی از سوی مرکز مطالعات حوزه

خبرگزاری رسا ـ مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه قم در هجدهمین نمایشگاه قرآن کریم با حضور کارشناسان حوزه دین به سؤوالات قرآنی، خانوادگی و فقهی بازدیدکنندگان پاسخ می‌دهد.
پايگاه اينترنتي انديشه قم
حجت الاسلام علی امیرخانی، مسؤول غرفه مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه قم در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به حضور چهار کارشناس در زمینه های قرآن و حدیث، اعتقادات دینی، احکام شرعیه و مشاوره و تربیت اسلامی در این غرفه گفت: روزانه بیش از صد سوال دینی مردم با سعه صدر و حوصله در این نمایشگاه جواب داد می شود.

وی در ادامه افزود: بیشتر سؤوالات شبهاتی است که در فضای مجازی مطرح است و عمده سؤوالات بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن در این غرفه صورت می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه قم با اشاره به این که در این غرفه شصت عنوان اثر از مرکز مطالعات به صورت پرسمان مورد نمایش قرار داده شده است، ابراز داشت: ده نمونه آثار در دست اقدام مرکز در موضوعات گوناگون قرآنی مانند خانواده در قرآن، اخلاق در قرآن، تاریخ تدوین قرآن نیز مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.

وی با اشاره به پایگاه اینترنتی اندیشه مرکز مطالعات با امکان چهل و پنج لینگ و بخش علمی و بزرگترین لینگ قرآنی با وجود هفت قسمت مانند متن و ترجمه قرآن، قصص قرآن و معارف قرآن گفت: علاقه مندان می توانند از طریق این پایگاه اینترنتی به آدرسhttp://www.andisheqom.com/ سؤوالات خود را به صورت الکترونیکی ارسال کنند.

این مسؤول فرهنگی، ارایه محصولات و آثار قرآنی مرکز مطالعات، نشر و گسترش معارف اسلامی، گفت و گوی چهره به چهره با مردم و تعامل با دیگر نهاد های قرآنی را از اهداف حضور این مرکز در هجدهمین نمایشگاه قرآن اعلام کرد.

گفتنی است، بخش حوزوی هجدهمین نمایشگاه بین المللی قران از ساعت هفده تا بیست وچهار و در ایام تعطیل از ساعت چهارده تا بیست و چهار تا دهم شهریور در مصلای تهران پذیرای علاقه مندان به قرآن است./921/ پ202/ص
ارسال نظرات