۰۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۸۴۶۷۳
عضو خبرگان رهبری:

راه‌اندازی نیروگاه بوشهر نشانگر توان بالای دانش در کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل، توان علمی در کشور را بسیار مناسب برشمرد و گفت: راه‌اندازی نیروگاه اتمی بوشهر، نتیجه پایمردی و پیشرفت علمی ایران اسلامی بود.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، روز گذشته در جمع مردم اردبیل اظهار داشت: وحدت مسؤولان و مدیران کشور چشم دشمنان اسلام را کور کرده است.

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی در تعبیر اختلاف سلیقه‌ها به تفرقه و چندگانگی میان مسؤولان گفت: رهبر فرزانه انقلاب به عنوان چشم بیدار و آگاه ملت ایران، به موقع وارد میدان شده و دو قوه را از اختلاف و سوء تفاهم‌ها که ممکن بود سبب تشویش مردم شود، برحذر داشت.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: امروز کشور در وضعیتی حساس قرار گرفته و نیاز به وحدت و همدلی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود و باید در این برهه از زمان دست به‌دست هم داده از اختلاف و تفرقه بپرهیزیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تأکید بر این‌که مسؤولان تکلیف و رسالت سنگینی بر عهده دارند، گفت: باید اقدامات هر دو قوه به گونه‌ای باشد که سند بیست ساله توسعه کشور عملی شود و کشور به سمت تعالی و فتح قله‌های عزت و اقتدار حرکت کند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی استعدادها و توان علمی در کشور را بسیار مناسب برشمرد و خاطر‌نشان کرد: راه‌اندازی نیروگاه اتمی بوشهر، نتیجه پایمردی و پیشرفت علمی ایران اسلامی بود.

وی تأکید کرد: روسیه می دانست که اگر خود اقدام به انجام تعهداتش نمی کرد، دانشمندان ایرانی بدون نیاز به این کشور زمینه تکمیل و راه‌اندازی این نیروگاه را فراهم می‌کردند؛ از این رو نخواست خود را از این دستاورد کنار کشد‌.

امام جمعه اردبیل با بیان این‌که سرعت تحولات علمی در ایران بسیار بالا است، گفت: این مسأله آینده درخشانی را برای ایران اسلامی رقم خواهد زد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، با تأکید بر اراده دولتمردان در رفع مشکلات و معضلات گفت: مسأله مسکن در سال‌های گذشته به معضلی بزرگ برای کشور تبدیل شده بود؛ اما با مدیریت خوب دولت و تلاش‌های وزیر مسکن و شهرسازی مشکل مسکن تا حد زیادی حل شده است./935/پ202/س
ارسال نظرات