۰۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۸۴۶۹۰

پرسش ها و پاسخ های ماه رمضان در فضای مجازی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ نرم افزار قرآنی «پرسش و پاسخ های رمضان» کاری از مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، در فضای مجازی منتشر شد.
پرسمان بدون مرز


حجت الاسلام مهدی زارع، مدیر کانون اینترنتی گفتگوی قرآنی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: ششمین نرم افزار پرسمان از مجموعه«پرسمان بدون مرز» تهیه شده از کتاب «پرسش و پاسخ های رمضان» کاری از مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی منتشر شد.

وی در ادامه افزود: امروزه نرم افزارهای قرآنی در رایانه از علاقه مندان ویژه ای برخوردارند؛ این نرم افزار نیز به صورت پرتابل«قابل حمل» بوده و نیازی به نصب ندارد و تنها با کلیک بر روی آیکون برنامه اجرا می شود.

مدیر کانون اینترنتی گفتگوی قرآنی اظهار داشت: کاربران می توانند با کپی کردن فایل های نرم افزار در فلش مموری خود در صورت نیاز از آن در محل های مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: قرآن، حدیث، کلام، عقاید، تاریخ، سیره، اخلاق، تربیت، فقه و احکام بخشی از مطالب تشکیل دهنده این نرم افزار است.

حجت الاسلام زارع یادآور شد: جستجو در متن، سوالات و جستجو در کل متن کتاب، خصوصی کردن تنظیمات و معرفی مراکز پاسخگویی بخشی ازامکانات این نرم افزار است.

وی در پایان گفت: این نرم افزار به منظور گسترش فرهنگ پرسش و پاسخ به ویژه پرسش و پاسخ قرآنی در فضای مجازی تهیه شده است و هزینه استفاده از آن تلاوت سوره قدر است.

علاقه مندان به استفاده از نرم افزار پرسمان بدون مرز می توانند به کانون اینترنتی گفتگوی قرآنی به نشانی
http://www.askquran.ir مراجعه کنند./919/پ202/ع

ارسال نظرات