۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۵:۳۰
کد خبر: ۸۴۷۱۲
رییس دفتر تبلیغات اصفهان:

به زودی طرح سند مهندسی فرهنگی دینی آماده می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: طراحی سند مهندسی فرهنگی دینی با توجه به نیاز فرهنگی جامعه امروز، با تشکیل کارگروهی در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات آغاز شده و تا ماه های آینده این مهم به اتمام خواهد رسید.
دکتر-شهرزاد حجت الاسلام حبيب رضا ارزاني رييس دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، روز گذشته در نشستی مشترک با محمد کریم شهرزاد، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این دفتر همواره در جهت بهبود تبلیغات دینی در سطح استان و کشور گام های مؤثری برداشته است.

وی از برنامه ریزی برای برگزاری المپیاد علمی طلاب زبان آموز برای نخستین بار در سطح کشور خبر داد و گفت: این المپیاد به منظور توسعه مباحث دینی و فرهنگی در زمینه آموزش، پژوهش و تبلیغ در سایر کشور ها برگزار می شود.

حجت الاسلام  ارزانی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در راستای تبلیغات دینی در سطح کشور نیز بخوبی ایفای نقش کرده است و در حال حاضر 1500 نفر از 2500 مبلغ دارای پرونده این دفتر برای فعالیت های تبلیغی ماه رمضان به 22 استان کشور اعزام شده اند.

وی با رو به رشد وصف کردن فعالیت های این دفتر افزود: از مهمترین اقداماتی که به تازگی در حوزه اعزام مبلغ صورت گرفته، اعزام های تخصصی است و در همین راستا از یک سال پیش به دنبال طراحی نظام نامه اعزام مبلغ بوده ایم.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان رتبه بندی مبلغان خواهر و برادر اعزام یکپارچه و هماهنگ آنها به شش ارگان تبلیغی استان را از دیگر اهداف این طرح بر شمرد و بیان داشت: طراحی سند مهندسی فرهنگی دینی با توجه به نیاز فرهنگی جامعه امروز، با تشکیل کارگروهی در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر شروع شده و تا ماه های آینده این مهم به اتمام خواهد رسید.

در ادامه این جلسه، دکترشهرزاد، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص فعالیت های دفتر اصفهان، بر ضرورت ایجاد سیستم ها و ارتباط آنها در حوزه فرهنگ در نهادهای فرهنگی استان توسط دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تاکید کرد و گفت: ایستادگی و هماهنگی ارگانهای تبلیغی، در مواجهه ومقابله با هجمه فرهنگی غرب در جامعه بسیار موثر خواهد بود.

وی در پایان ضمن قدردانی از دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: یکی از نقاط قوت این دفتر حضور فعال در عرصه فرهنگ و فعالیت های تبلیغ دینی استان و کشور و بهره گیری از فکر نیروهای متخصص جوان است./965/پ202/ص
ارسال نظرات