۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۸۴۷۴۳
آیت الله شبستری:

بی‌اعتنایی به مردم موجب بدبینی به نظام اسلامی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با تاکید بر تکریم واقعی ارباب رجوع در ادارات گفت: بی‌اعتنایی به مردم موجب بدبینی به نظام اسلامی می‌شود.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی شب گذشته در نشست شورای اداری آذربایجان شرقی اظهار داشت: حقیقت انقلاب اسلامی، خدمت به مردم و مستضعفان جامعه بوده و است.

وی خاطر نشان کرد: همه مسؤولان و مدیران باید خود را خادم ملت بدانند و نگاهی متواضعانه نسبت به عموم داشته باشند، چراکه مسوولیت فرصتی برای خدمت رسانی و جلب رضای الهی است.

آیت الله شبستری با تاکید بر تکریم واقعی ارباب رجوع در ادارات گفت: تکریم ارباب رجوع در ادارات موجب تثبیت نظام و در مقابل بی‌اعتنایی به مردم موجب بدبینی به نظام اسلامی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان علیه تشیع اظهار داشت: حسن عمل باید با بصیرت و موقعیت سنجی همراه باشد، تا نتایج مثبت حاضل شود.

آیت‌الله شبستری نبود بصیرت با تاکید بر اینکه لایه های زیرین فتنه در صدد ادامه حیات سیاسی خود است، تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند باید وحدت میان مسوولان مورد توجه جدی باشد.

وی همچنین با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، بر وجود اخلاص در عمل تاکید کرد و گفت: امام راحل در سایه اخلاص به پیروزی‌های بزرگ رسید و ایشان همواره در سخنان و عملکرد خود خدا را در نظر داشت./935/پ202/ص
ارسال نظرات