۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۸۴۷۶۳

ویژه برنامه های میلاد امام حسن در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با میلاد دومین امام شیعیان، ویژه برنامه های سخنرانی و جشن میلاد در تبریز برگزار شد.
امام حسن(ع)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با شب میلاد دومین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، محافل مختلف استان آذربایجان شرقی غرق در شور و شعور بود.

همزمان با 15 رمضان المبارک، مراسم اهدای 69 سرویس کامل جهیزیه به نوعروسان خانواده های نیازمند تبریز برگزار شد.

این مراسم معنوی بعد از افطار در محل حسینیه جان نثاران اباعبدالله الحسین(ع) تبریز واقع در خیابان 17 شهریور جدید با حضور اقشار مختلف مردم نوعدوست تبریز برگزار شد.

همچنین در آستانه میلاد سبط اکبر ولایت، مراسم جشنی در مسجد حاج احمد واقع در خیابان امام خمینی(ره) بالاتر از چهار راه شهید بهشتی برگزار شد.

مراسم دیگری نیز امشب در مسجد امام حسن(ع) واقع در چهاراه عباسی با سخنرانی خطیب توانمند تبریز، حجت الاسلام و المسلمین جواد بنابی برگزار شد.

همزمان با سالروز میلاد امام حسین مجتبی(ع) یادواره 92 شهید پایگغاه مقاومت شهید چمران و خیابان اصمعی تبریز برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در این مراسم معنوی می توانند در ساعت 21 و 30 فردا در مسجد صاحب الزمان خیابان شمس تبریزی، خیابان سرباز شهید حضور یابند.

همچنین محفل انس با قرآن در مسجد چهارده معصوم شهرک پرواز تبریز با حضور قاریان برجسته استانی و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی برگزار می شود./935/پ203/ص
ارسال نظرات