۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۸۴۷۷۴
امام جمعه بناب:

شایعه پراکنی ترفندی برای ایجاد تفرقه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بناب گفت: نباید مسؤولان اختلاف سلایق خود را بزرگنمایی کرده و اسباب سوء استفاده دست دشمنان بدهند.
بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت ‌الاسلام مصطفی باقری ‌بنابی، امام جمعه بناب امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی بناب با تاکید بر وحدت و همدلی مسؤولان اظهار داشت: نهایت سعی قرآن، پیغمبر اسلام و اهل‌بیت برقراری و تقویت وحدت در جامعه اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه وحدت باید به عنوان یک فرهنگ در تاریخ ایران اسلامی ثبت شود، گفت: در شرایطی که کشور در حساس ترین مقطع خود قرار دارد، نباید مسؤولان اختلاف سلایق خود را بزرگنمایی کرده و اسباب سوء استفاده دست دشمنان بدهند.

امام جمعه بناب وحدت را عامل تعالی و پیشرفت دانست وگفت: اگر مسلمانان وحدت و انسجام خود را حفظ کنند، هیچ قدرتی در مقابل مسلمانان نمی‌تواند قد علم کند.

وی با بیان اینکه دشمنان از وحدت مردم ایران بیش از سایر سلاح ها هراس دارند، گفت: استکبار جهانی با درک نقش و اهمیت وحدت در اقشار مختلف مردم، به دنبال شایعه پراکنی با هدف تفرقه افکنی میان مردم و مسؤولان است.

رییس شورای فرهنگ عموم بناب ولایت فقیه را محور وحدت مردم ایران دانست و تصریح کرد: رمز بقا و دوام نظام اسلامی، وحدت حول محور ولایت است، شبانه روز باید برای حفظ وحدت تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: افراط و تفریط در ولایت مداری جایز نیست، باید همگام با رهبری نظام حرکت کنیم، یعنی نه عقب مانده و نه از منویات ولی فقیه جلو بزنیم.

حجت الاسلام بنابی در بخش دیگری از سخنان خود وحدت میان روحانیت و مردم شهرستان بناب را نعمت الهی برای این منطقه دانست و گفت: نتیجه تفاهم و صمیمیت روحانیت و مردم منطقه، وحدت، همدلی و پیشرفت بوده و است.

همچنین اسماعیل آذریان، معاون فرماندار بناب در سخنانی با ارائه گزارشی از برنامه‌های هفته دولت گفت: همزمان با هفته دولت از 22 طرح و پروژه عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال در طول این هفته در شهرستان بناب بهره‌برداری می‌شود.

حجت الاسلام رسول یگانه، رییس سازمان تبلیغات اسلامی بناب نیز در سخنانی خواستار اختصاص اعتبار لازم برای چاپ و توزیع قرآن میان مردم روستاها شد./935/پ202/ص
ارسال نظرات