۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۸۴۷۹۵
حجت الاسلام و المسلمین بهشتی:

افتخارات نظام اسلامی به برکت رهبری آیت الله خامنه ای است/ جواب ملت ایران به تهدیدات قاطع و یشیمان کننده خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، با تحسین دستاوردهای هسته ای، فناوری و علمی جمهوری اسلامی ایران، این دستاوردها و افتخارات را به برکت رهبری های مدبرانه مقام معظم رهبری دانست.
حجت الاسلام و المسلمين احمد بهشتي
حجت الاسلام و المسلمین احمد بهشتی، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تحسین دستاوردهای هسته ای، نظامی، دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران، این دستاوردها را نشان دهنده اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی با بیان اینکه دستاوردهای هسته ای و افتخاراتی که جمهوری اسلامی ایرن در عرصه های مختلف به دست آورده است، مرهون تدابیر حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری است خاطرنشان کرد: حقیقت مطلب این است که مقام معظم رهبری به خوبی در سیاست های مملکتی، سیاست خارجی و عرصه های بین المللی عمل کرده اند و مسائل را به پیش برده اند و همین موضوع نیز موفقیت های بیشماری را نصیب ملت ایران کرده است.

این محقق علوم اسلامی و حوزوی ابراز داشت: در حقیقت آنچه برای ما خیلی مهم و اساسی است، سخنان و بیانات و تاکیدات مدبرانه و حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی در مدیریت های ایشان بوده است، معظم له با ژرف نگری و دوراندیشی در روابط خارجی عمل کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین بهشتی، با اشاره به سوخت گذاری و راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر ابراز داشت: راه اندازی و سوخت گذاری این نیروگاه خبر بسیار خوبی برای ملت قهرمان و عزیز ایران اسلامی بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: سوخت گذاری این نیروگاه مهم و حساس، در آستانه میلاد مسعود و با برکت امام حسن مجتبی(ع)، مژده بسیار خوبی برای همه ملت ایران بود و ان شاء لله امیدواریم مردم ما در عید رمضان نیز مژده های خوبی را از پیشرفت های علمی و فناوری جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف دریافت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین بهشتی در ادامه، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تهدیدات دشمنان و آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سخنان اخیر خود در جمع کارگزاران نظام اسلامی تاکید کردند، اگر تهدیدات نظامی دشمنان عملی شود، میدان مقابله ملت ایران تنها منطقه ما نخواهد بود.

وی بیان داشت: دشمنان ما باید بدانند اگر کوچک ترین تعرضی به خاک جمهوری اسلامی انجام دهند، منافع آنها در سراسر جهان در معرض خطر اساسی خواهد بود و هشدار مقام معظم رهبری به دشمنان در این خصوص به آنها فهماند که باید حواس خود را جمع کنند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری کاملا بجا مطلب را بیان کردند و گفتند، بعید است دشمنان نظام اسلامی دست به چنین حماقتی بزنند و به جمهوری اسلامی ایران تعرض و حمله کنند، اما بر فرض که چنین کاری را انجام دادند و خود را با ملت ایران درگیر و دیوانگی خود را ثابت کنند، جواب مردم ایران به آنها پیشمان کننده و بسیار قاطع خواهد بود. /924/ت302/ج

ارسال نظرات