۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۸۴۸۰۶

نرم افزار فائزون ویژه حادثه تروریستی مسجد جامع زاهدان تولید شد

خبرگزاری رسا ـ نرم افزار چند رسانه ای «فائزون» ویژه حادثه تروریستی مسجد جامع زاهدان به مناسبت اربعین شهدای شعبانیه در اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تهیه و تدوین شد .
نرم افزار فائزون ويژه حادثه تروريستي مسجد جامع زاهدان
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان،سعید صمیمی عشرت آبادی، اظهار داشت: نرم افزار چند رسانه ای «فائزون» ویژه حادثه تروریستی مسجد جامع زاهدان به مناسبت اربعین شهدای شعبانیه در اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تهیه و تدوین شده است .

وی، افزود: این نرم افزار با سخنرانی حضرت امام خمینی (ره) پیرامون شهادت آغاز می شود و داری پنج لینک حاوی فیلمها، تصاویر و متنهای پیرامون حادثه است .

صمیمی، گفت: در لینک اول با عنوان «شرح حادثه»، فیلم و تصاویر دقایق قبل از انفجار، لحظه حادثه و انتقال مجروحین به بیمارستانها و مراکز پزشکی به مدت سی دقیقه گنجانده شده است .

کارشناس روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، بیان کرد: بخش شهدای شعبانیه نرم افزار را دو عنوان فائزون و فهمیده نسل امروز شامل می شود که در لینک «فائزون» تصاویر، اسامی شهدای شعبانیه زاهدان و مصاحبه با نزدیکان شهداء گنجانده شده و در لینک «فهمیده نسل امروز» متنهایی با عناوین نقطه رهایی، پیروزی استشهاد بر انتحار، مبانی فقهی استشهاد، مثل شهید فهمیده، مولود و شهید مسجد بصورت محتوایی کار شده است .

وی، اضافه کرد: در لینک سوم نرم افزار با عنوان «حبل متین» یکسری فیلهای از امام و رهبری با عناوین کانون فشار، سر انگشتان دشمن، تکلیف مسلمین، مسؤولیت سنگین، سیاست خباثت آلود و منشور عملی اتحاد امت اسلامی به همراه مطالبی با عناوین شهد شهادت و بیداری اسلامی آورده شده است .

صمیمی، خاطر نشان کرد: « فتنه شیطان» لینک چهارم این نرم افزار نام گرفته است که اعترافات شرور معدوم عبدالمالک ریگی قبل از اعدام، اعترافات عوامل انفجار مسجد علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان در دهه فاطمیه، سخنرانی های دکتر عصام العماد پیرامون حرکت وهابیت، وهابیت و امنیت ملی ما، مادیگرایی وهابیت و همچنین کلیپ عوامل انتحاری مسجد جامع زاهدان را شامل می شود .

کارشناس روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: در آخرین لینک نرم افزار نیز با عنوان «بعد از حادثه» فیلمها و تصاویر مراسم تشیع داغ لاله ها، پیام ها، بیانیه ها، عیادت مسؤولین از مجروحین و همچنین تمامی برنامه ها و جشنهای با شکوه نیمه شعبان المعظم به مناسبت میلاد امام زمان (عج) در سراسر استان پهناور سیستان و بلوچستان به صورت فیلم و تصویر با عنوان «ما محکم ایستاده ایم» جمع آوری شده است .

گفتنی اشت، پنج هزار حلقه نرم افزار فائزون به صورت اهدایی صبح امروز در مراسم اربعین شهدای شعبانیه در مصلی قدس زاهدان توزیع شد و تعدادی نیز برای توزیع در سطح کشور ارسال شده است ./940/د102/ص
ارسال نظرات