۰۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۸۴۸۵۰

نوزدهمین دوره مسابقات دوره‌ای قرآن کریم در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ماه مبارک رمضان نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم در مسجد بزرگ حکم آباد تبریز برگزار می‌شود.
مسابقات قرآن
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، مدیر خانه قرآن و عترت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز اعلام کرد: با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم در مسجد بزرگ حکم آباد برگزار می شود.

غلامرضا اقبالی، مدیر خانه قرآن و عترت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریزافزود: مسابقات قرآن در رده های سنی مختلف و در رشته های حفظ، قرائت و درک مفاهیم سوره مائده، به میزبانی مسجد حکم آباد و با مشارکت خانه قرآن و عترت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از روز چهاردهم ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

اقبالی اظهار کرد: این مسابقات که درقالب دومین بخش از سومین جشنواره تابستانی تبریز اجرا می شود امسال با استقبال بی نظیر علاقه مندان مواجه شده و بیش از 600 نفر از قاریان قرآن تبریزی در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند.

دبیر هیئت داوران این دوره از مسابقات همچنین تاکید کرد: این برنامه در راستای اهداف دومین بخش جشنواره تابستانی تبریز در خصوص رویکرد شهر قرآنی، شهروند قرآنی و ایجاد فضای معنوی و مذهبی در شهر، با مشارکت خانه قرآن و عترت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و توسط بزرگ حکم آباد اجرا می شود و در هر بخش به سه نفر از برگزیدگان جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است، این مسابقات تا روز دوشنبه نوزدهم ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت./935/د102/س
ارسال نظرات