۰۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۸۴۹۰۳
مشاور دادگاه جعفری شیعیان لبنان:

پیگیری مساله امام موسی صدر نیازمند تلاش های همه جانبه است

خبرگزاری رسا ـ مشاور دادگاه جعفری شیعیان لبنان، با بیان اینکه امام موسی صدر روح حقانیت را در لبنان ایجاد کرد، مصون نگه داشتن این کشور با تکیه بر وحدت داخلی را از جمله بارزترین خدمات و کارهای این شخصیت بزرگ در لبنان عنوان کرد.
شيخ سيد بشير مرتضي مشاور دادگاه جعفري شيعيان لبنان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شیخ سید بشیر مرتضی، مشاور دادگاه جعفری شیعیان لبنان، عصر پنج شنبه در دیدار شماری از اعضای بلند پایه جنبش شیعی امل لبنان و اعضای دولت این کشور، با حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید، با اشاره به جایگاه و خدمات امام موسی صدر تاکید کرد: امام موسی صدر روح حقانیت را در لبنان ایجاد کرد و تلاش های بسیار فراوانی را انجام داد.

این شخصیت لبنانی، با بیان اینکه امام موسی صدر از جایگاه بسیار ویژه و ممتازی برخوردار است، اظهارات و تاکیدات حضرت آیت الله مکارم شیرازی مبنی بر ضرورت پیگیری جدی مساله ربوده شدن وی را مهم و ارزنده خواند.

وی ابراز داشت: ما در خدمت مراجع تقلید و حضرت آیت الله مکارم شیرازی هستیم و هرآنچه را بگوئید انجام می دهیم و در راستای پیگیری مساله ربوده شدن این شخصیت برجسته جهان اسلام از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

شیخ بشیر مرتضی، با بیان اینکه امام موسی صدر حاضر همیشگی است تصریح کرد: پیگیری و دنبال کردن مساله ربوده شدن امام موسی صدر نیازمند تلاش های همه جانبه ای است و امیدواریم با کمک شما بتوانیم این اقدام را انجام دهیم.

وی با اشاره به خدمات امام موسی صدر در لبنان خاطرنشان کرد: از جمله بارزترین خدمات و کارهای امام موسی صدر در لبنان، مصون نگه داشتن این کشور با ایجاد وحدت و یکپارچگی داخلی بود.

مشاور دادگاه جعفری شیعیان لبنان گفت: امام موسی صدر در کشور لبنان منشا خدمات فراوانی بود و تلاش های بسیار انجام داد و پیام او پیام اسلام بود.

شیخ بشیر مرتضی تصریح کرد: شخصیت و هویت امام موسی صدر برای همیشه روشن و مشخص است، مکان رفتن او نیز معلوم است، مساله ای که برای ما ابهام دارد این است که چرا با وجود گذشت بیش از سی سال از ربوده شدن این شخصیت بزرگ جهان اسلام، هنوز این مساله مبهم باقی مانده است. /924/پ202/ج

ارسال نظرات