۰۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۸۴۹۳۶
آیت الله طبرسی:

هرگونه تصمیم در خاورمیانه بدون نظر جمهوری اسلامی ایران امکان‌پذیر نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز هرگونه تصمیمی در خاورمیانه بدون نظر جمهوری اسلامی ایران امکان پذیر نیست.
آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان،  با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در طول سی سال گذشته در سطوح مختلف کشور گفت:  انقلاب اسلامی ایران حکومت جابرانه بر مردم در رژیم گذشته را به حکومت برای مردم و خدمت به مردم تبدیل کرده است.

وی با بیان این که امروز بسیاری از کشورهای جهان از روش مدیریتی امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی برای موفقیت در سیاست های خود بهره می گیرند، افزود: نحوه اداره کشور از سوی این دو بزرگوار سبب تقلید بسیاری از کشورها شده است.

امام جمعه ساری با اشاره به این‌که امروز دولت اسلامی در جایگاهی قرار دارد که محور سیاست‌های جهانی شده است، خاطرنشان کرد: امروز هرگونه تصمیمی در خاورمیانه بدون نظر جمهوری اسلامی ایران امکان پذیر نیست.

خطیب جمعه ساری در ادامه سخنان خود با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد دولت دانست و خاطرنشان کرد: مدیران باید در این هفته خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای عموم جمعه تبیین کنند.

وی همچنین از دولت احمدی نژاد به عنوان دولتی مردمی یاد کرد و گفت: حضور مردم در جمع مدیران نشانه ساده‌زیست بودن دولت احمدی‌نژاد است.

آیت الله طبرسی احیای شعارهای اصیل انقلاب، استمرار در موضع انقلابی و دینی و برخورد با استکبار را از تأکیدات شهیدان رجایی و باهنر دانست و تصریح کرد: این دو شهید بزرگوار بهترین الگوی خدمتگزاری برای مسؤولان کشور هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین به دستاوردهای هسته ای ایران اسلامی اشاره کرد و آن نماد خودباوری و اقتدار ملت ایران دانست و تصریح کرد: سوخت‌گذاری نیروگاه بوشهر بار دیگر توانمندی های علمی نظام اسلامی را در دنیا به اثبات رساند.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنانش به در پیش بود روز جهانی قدس اشاره کرد و با بیان این‌که قدرت اسلام و مظلومیت فلسطین در روز قدس به جهانیان اعلام خواهد شد، تصریح کرد: قدس نماد اسلامی در دنیا است و همه  امت‌های اسلامی باید با حضور پر شور در مراسم این روز شرکت کنند./950/پ201/س
ارسال نظرات