۰۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۸۴۹۳۷
عضو خبرگان رهبری:

شهادت رجایی و باهنر سبب پایداری و ثبات نظام اسلامی شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: منافقین فکر می‌کردند با ترور، اوضاع داخلی کشور بهم می ریزد؛ اما خون این شهیدان سبب ثبات و پایداری انقلاب شد.
نماينده ولي فقيه در گلستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، امروز در خطبه های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان، با اشاره به هشتم شهریور سال 60 و انفجار ساختمان نخست وزیری از سوی منافقین، افزود: در این انفجار دو تن از بهترین و شایسته ترین فرزندان انقلاب شهیدان رجایی و با هنر در آتش نفرت و کینه منافقان سوختند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: منافقین فکر می کردند با این کارها اوضاع داخلی کشور بهم می ریزد؛ اما خون این شهیدان سبب ثبات و پایداری انقلاب شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به شب قدر، آن را شب اولیای خاص و مخلص خدا دانست و گفت: اهمیت شب های قدر بر کسی پوشیده نیست و این شب، شب امام زمان(عج) است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به فرموده امام (ره) اهمیت شب قدر را، کسی درک می کند که قرآن بر آن قلب نازل شد و این قلب در واقع خیلی چیزها را حس و درک می‌کند.

وی در با بیان این که هر کس به ولایت نزدیک‌تر باشد، یعنی شعاعی از ولایت در وجود انسان پیاده شود، از این شب به خوبی بهره می برد، ادامه داد: مساله ولایت مساله ساده ای نیست، بلکه ولایت یک حقیقت است و این حقیقت در وجود محمد‌(ص) و آل محمد‌(ص) نیز ظهور پیدا کرده است.

آیت الله نور مفیدی با اشاره به وقوع سیل در پاکستان تصریح کرد: سیل جانسوز پاکستان در این کشور بیداد کرده و دست مردم پاکستان به سوی همه انسان ها و بخصوص مردم مسلمان دنیا دراز است.

امام جمعه گرگان با بیان این‌که از تمامی دنیا کمک هایی به سوی ملت مسلمان پاکستان ارسال می‌شود، گفت: این کمک ها مشکلات آنها را رفع نمی‌کند و می‌طلبد که همه مردم دنیا و به خصوص مردم مسلمان جهان به آنها کمک کنند.

وی همچنین به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران نظام و نیز دانشجویان در هفته‌های اخیر اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار مسائل مهمی را پیرامون وحدت و همدلی مطرح کردند که باید بیشتر مورد توجه همگان قرار گیرد./950/پ201/س

ارسال نظرات