۰۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۸۴۹۳۹
عضو خبرگان رهبری:

ملت ایران هیچ‌گاه دست از حقوق ملی خود نخواهد کشید

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه با اشاره به تهدید و تحریم‌های اخیر دشمنان گفت: ملت ایران هیچ گاه از حق و حقوق خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.
امام جمعه مراغه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه اظهار داشت: پیشرفت های هسته ای و علمی دانشمندان ایران، خشم استعمارگران بین المللی را موجب شده است.

وی خاطر نشان کرد: دانشمندان ایران توانستند با موفقیت در سوخت‌گذاری نیروگاه اتمی بوشهر کشور را به هدف والای رشد و توسعه و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نزدیک کنند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ملت ایران هنوز به پیشرفت های کنونی رضایت نمی دهند، ادامه داد: دشمنان باید در آینده نظاره گر پیشرفت های دیگری از دانشمندان جوان ایران باشند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با اشاره به تبلیغات سوء رسانه های غربی تصریح کرد: دشمنان به خوبی می دانند مردم انقلابی و مسؤولان هرگز سازش به معنای تسلیم را در اهداف خود نمی گنجانند.

امام جمعه مراغه با اشاره به تهدید و تحریم های اخیر دشمنان گفت: ملت ایران هیچ گاه از حق و حقوق خود دست نخواهد کشید، چون بهره‌مندی از فناوری‌های روز را حق مسلم خود می داند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس خاطرتشان کرد: شرایط کنونی حاکم بر رژیم صهیونیستی نمایانگر افول ستاره اسرائیل غاصب است.

وی حضور گسترده در راهیمایی روز قدس را وظیفه تک تک مسلمانان دانست و گفت: شعارهای کوبنده مسلمانان لرزه بر اندام این رژیم جعلی می اندازد، از این رو حضور هر یک از ما در این احتماع ضدصهیونیستی واجب است./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات