۰۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۸۴۹۴۲
فرماندار اهواز:

رسانه‌ها فعالیت‌های دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند

خبرگزاری رسا ـ فرماندار اهواز خطاب به رسانه‌های جمعی و مطبوعات خواستار انعکاس خدمات دولت ‌و اطلاع رسانی به مردم شد.
عبدالعزيز فدعمي فرماندار اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مهندس عبدالعزیز فدعمی، فرماندار کلانشهر اهواز، ظهر امروز در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این کلانشهر در مصلای مهدیه امام خمینی، با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدرجایی و باهنر، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول عمر پربرکت خود با فراز و نشیب‌های بسیار روبرو بوده است و بحمدلله با گذشت 30 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی اکنون نهال انقلاب به درخت تنومندی تبدیل شده است.

وی عزت و سربلندی ایران اسلامی را مرهون رهبری بنیان‌گذار انقلاب، مقام معظم رهبری و ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان و نیز حضور مردم در همه صحنه‌ها دانست و گفت: دولتمردان به ویژه دولت نهم و دهم که استکبارستیزی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند، خدمات زیادی به انقلاب عرضه کرده‌اند.

فرماندار شهرستان اهواز با بیان این‌که تلاش دشمنان نظام برای کوچک شمردن اقدامات و بزرگنمایی مشکلات است، خاطرنشان کرد: مردم در همه مقاطع مختلف به نظام پایدار بوده و در برابر توطئه‌های دشمنان هوشمندانه عمل کرده‌اند.

مهندس فدعمی هفته دولت را فرصت مناسبی برای بازگویی و انعکاس عملکرد دولت خدمتگزار عنوان کرد و گفت: از همه مطبوعات و رسانه های جمعی تقاضا داریم به صورت شایسته اقدامات خدمت رسانی دولت به مردم، اطلاع رسانی شود.

وی افزود: دولت تلاش کرده از طریق اختصاص اعتبار به اجرا و تکمیل پروژه‌های مختلف، زمینه عمران و توسعه مناطق را فراهم آورد.

به گفته نماینده دولت در اهواز، اعتبارات عمرانی این شهرستان از سال 84 تا 88 حدود 8 تا 10 برابر رشد یافته و از 53 میلیارد تومان به بیش از 400 میلیارد تومان افزایش یافته است.

مهندس فدعمی یادآور شد: توجه به عمران شهری و روستایی، رفع محرومیت از نقاط مختلف به ویژه مناطق حاشیه‌نشین، آبرسانی، گازرسانی و توسعه خدمات عمومی از جمله مواردی است که دولت به آنها اهتمام ویژه داشته است.

وی در ادامه به برخی اقدامات انجام شده در بخش‌های مختلف شهرستان اهواز اشاره کرد و گفت: در دولت نهم عملیات اجرایی 15 مجتمع آبرسانی روستایی آغاز شد که تاکنون پنج مجتمع بهره‌برداری شده و تعداد قابل توجهی از روستاها از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند شده‌اند.

فرماندار اهواز در مورد اقدامات انجام شده در بخش فرهنگی نیز اظهار داشت: توسعه و ساخت اماکن فرهنگی همچون موزه هنرهای معاصر اهواز، کتابخانه مرکزی، پنج فرهنگسرا، تخصیص اعتبار برای ساخت مصلای بزرگ اهواز و خانه‌های عالم از جمله این اقدامات مهم است./945/پ202/س
ارسال نظرات