۰۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۸۴۹۶۹
استاندار آذربایجان غربی:

نظام اسلامی ایران نمونه بارز حکومت دینی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان غربی گفت: نظام جمهوری اسلامی به خوبی نشان داد که می توان با محوریت دین در جامعه حکومت کرد و به موفقیت های اساسی نیز دست یافت.
استاندار آذربايجان غربي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، وحید جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی روز گذشته در جمع نمازگزاران ارومیه در مصلای امام خمینی(ره) اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی به خوبی نشان داد که می توان با محوریت دین در جامعه حکومت کرد و به موفقیت های اساسی نیز دست یافت.

وی در ادامه با اشاره به اعتماد متقابل مردم به دولت در نظام اسلامی گفت: مردم با همراهی دولت در سی و یک سال گذشته نشان دادند که تکیه گاه اساسی دولت در این نظام هستند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین به نقش ولی فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: ولی فقیه در این نظام با راهبری خود، محوری‌ترین نقش را 31 سال گذشته برای حفظ و تداوم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده است.

جلال زاده گفت: با توجه به نامگذاری دهه چهارم انقلاب اسلامی به عنوان دهه پیشرفت و عدالت، دولت باید با توجه به این دو مقوله ایران اسلامی را به کشوری نمونه در جهان تبدیل کند.

استاندار آذربایجان غربی هدف اصلی دشمنان را ناکارآمد نشان دادن نظام و القای آن به مردم عنوان کرد و گفت: دشمنان باید بدانند با هوشیاری حکیمانه رهبری، دولت خدمتگزار و ملت فهیم هیچ گاه نخواهند توانست به اهداف شوم خود دست یابد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های دولت در استان، این فعالیت ها را چشمگیر دانست و اظهار کرد: در حال حاضر استان آذربایجان غربی به سمت پیشرفت گام بر می‌دارد./936/پ202/س
ارسال نظرات