۰۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۸۵۰۱۷
مدیر کل تبلیغات آستانه مقدسه حضرت معصومه:

روز قدس مظهر اتحاد مسلمانان و همدری با مردم مظلوم فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) بیان داشت: راهپیمایی روز قدس قوت قلب مردم فلسطین و مانع حرکت های نادرست رهبران فلسطین برای مذاکره ذلیلانه صلح است.
راهپيمايي روز قدس


سید احمد شمس، مدیر کل تبلیغات آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اینکه جمعه این هفته راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: در نماز جمعه این هفته شاهد نمازگزارانی هستیم که در راهپیمائی روز قدس بر آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل تاکید و بر بیزاری از استکبار همنوا هستند.

عضو شورای هماهنگی نماز جمعه قم بیان داشت: روز قدس مظهر اتحاد مسلمانان و همدری با مردم مظلوم فلسطین است.

وی بیان داشت: امروز غزه نماد مردم مظلوم فلسطین است و تصاویر مردم غزه نشان دهده اوج ظلم رژیم صهیونیستی به بشریت است.

عضو شورای هماهنگی نماز جمعه قم با بیان اینکه مکه، مدینه و بیت المقدس از اماکن دارای احترام نزد ما مسلمانان است، اظهار داشت: روز قدس وعده گاهی است که هر سال مسلمانان در سراسر جهان، حرکت نمادین خود را بر علیه کسانی که دم از حقوق بشر می زنند، به نمایش می گذارند.

وی با اشاره به احادیثی از جلد شصت کتاب بحارالانوار بیان داشت: بیت المقدس جایگاه محشور شدن مردم و از بهشت های دنیوی در روایات توصیف شده است و نماز خواندن در آن دارای ثواب زیادی است، در حالی که امروز اسرائیلی ها مانع حضور مسلمانان در این مسجد می شوند.

مدیر کل تبلیغات آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) اظهار داشت: امروز حرکت های منسجم مسلمانان و ظلم ستیزان عالم باعث شده تا از تحرکات صهیونیسم کاسته شده و شعار از نیل تا فرات به کابوس آنها تبدیل شود.

وی با انتقاد از کسانی که در صدد تضعیف این حرکت هستند، بیان داشت: در مکتب اسلام از بازشدن خلخال یک دختر یهودی به ستم انتقاد می شود که حساسیت مکتب اسلام در مقابل ظلم را نشان می دهد.

عضو شورای هماهنگی نماز جمعه قم تاکید کرد: راهپیمایی روز قدس قوت قلب مردم فلسطین و مانع حرکت های نادرست رهبران فلسطین مبنی بر مذاکرات ذلیلانه صلح است.

وی بیان داشت: با توجه به مصادف شدن روز قدس با شب های قدر جا دارد که مومنین با حضور گسترده خود، مشتی محکم بر دهان یاوه گویان بزنند. /909/پ202/ع

ارسال نظرات