۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۸۵۰۵۲

برنامه‌های ویژه شب‌های قدر در حرم کریمه اهل بیت اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر تبلیغات حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در شب های قدر را تشریح کرد.
مراسم شب قدر در حرم حضرت معصومه مراسم شب قدر در حرم حضرت معصومه
احمد شمس، مدیر تبلیغات حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، برنامه‌های شب‌های قدر در این مکان مقدس را تشریح کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های شب نوزدهم ماه مبارک رمضان تصریح کرد: سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد از اساتید حوزه علمیه، مرثیه‌خوانی و مداحی توسط حاج حسن باقری مداح اهل‌بیت(ع) از جمله برنامه های نوزدهمین شب ماه رمضان است.

مدیر تبلیغات حرم کریمه اهل بیت(ع) افزود: سخنران اصلی این شب حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان از خطبای معروف کشور است، سید مهدی میرداماد از مداحان اهل البیت، نیز در این شب به مرثیه‌خوانی و مداحی می پردازند.

شمس اظهار داشت: برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در لیالی قدر از ساعت 21 و 15 دقیقه آغاز می شود و تا ساعت دو بامداد ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیر تبلیغات حرم مطهرحضرت معصومه(س) بیان داشت: مراسم معنوی احیاء و قرآن به سرگرفتن نخستین شب نوزدهم ماه مبارک رمضان نیز توسط آیت‌الله حسینی بوشهری از اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم انجام می‌شود.

شمس با تشریح برنامه های شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان ابراز داشت: در شب شهادت امام علی(ع) نیز حجت‌الاسلام پناهیان به ایراد سخن می پردازند و دعای جوشن کبیر نیز توسط حجت‌الاسلام محمدپور قرائت خواهد شد و همچنین در ساعات ابتدایی این شب نیز حجت‌الاسلام فرحزاد، سخنرانی می کند و مهدی سلحشور و حاج عباس حیدرزاده نیز به مرثیه‌خوانی و ذکر توسل مولای متقیان خواهند پرداخت.

مدیر تبلیغات حرم مطهرحضرت معصومه(س) گفت: برنامه احیاء شب بیست و یکم ماه مبارک و مراسم قرآن به سرگرفتن نیز توسط حجت‌الاسلام میرباقری انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان ابراز داشت: مراسم احیاء و قرآن به سر گرفتن بیست و سومین شب ماه مبارک رمضان نیز توسط حجت‌الاسلام رفیعی از اساتید و خطبای حوزه علمیه قم اجرا می‌شود.

مدیر تبلیغات حرم کریمه اهل بیت(ع) در پایان اظهار داشت: در شب های قدر، همچنین نماز قضا به امامت حضرت آیت الله سبحانی از مراجع تقلید، همراه با تلاوت دعای شریف افتتاح در مسجد اعظم قم ساعت 21 اقامه می شود. /924/پ202/ص
ارسال نظرات