۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۸۵۰۷۶
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد آذربایجان غربی:

رشد آگاهی و بصیرت در جامعه حاصل تلاش مبلغان دینی است

خبرگزاری رساـ مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: رشد آگاهی و بصیرت دینی در جامعه اسلامی از مهم‌ترین نتایج کار مبلغان دینی است.
رشد آگاهی و بصیرت در جامعه حاصل تلاش مبلغان دینی است
حجت الاسلام محمدرضا بابازاده، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: روحانیون به عنوان مبلغان دینی نقش ویژه ای در انتقال مفاهیم مکتب اسلام و اهل بیت(ع) به مردم دارند.

وی ادامه داد: دین مداری، تقوا و قوت ایمان مردم تنها در سایه تلاش های مبلغان دینی افزایش می یابد و روحانیون باید مردم را در فراگیری معارف الهی تلاشی بیش از پیش داشته باشند.

این مقام مسؤول اظهار کرد: بهره‌‌ گیری از شیوه‌‌ های نو نقش مؤثری در ترویج و اشاعه فرهنگ دینی در جامعه دارد که در این خصوص مبلغان باید با سنجش نیازهای مخاطبان، آموزه‌‌ های دینی و فرهنگی را ارائه کنند.

حجت الاسلام بابازاده با بیان این‌که نسل جوان باید به صورت کامل و جامع با فرهنگ اسلامی که بهترین فرهنگ است، آشنا شوند، خاطرنشان کرد: مبلغان باید با طرح مسائل روز و جدید و تشریح اهداف دشمنان ،جوانان را از راه آسیب‌های جامعه معاصر ‌در امان نگه دارند./ 936/پ203/س
ارسال نظرات