۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۸۵۰۸۴
عضو خبرگان رهبری:

خدمت به محرومان سبب حفظ انقلاب می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: یکی از مسائلی که انقلاب ما را در مقابل دشمنان حفظ می کند خدماتی است که به محرومان جامعه می شود.
آيت الله سيد كاظم نورمفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در دیدار مدیران و جمعی از کارکنان اداره کل کمیته امداد امام خمینی‌(ره)، خدمت به محرومان را یکی از موضوعات مهم در دین مبین اسلام دانست و گفت: یکی از مسائلی که انقلاب ما را در مقابل دشمنان حفظ می کند، همین خدماتی است که به محرومان جامعه می شود و این خیلی مهم است.

وی اظهار داشت: ما دشمنان زیادی داریم که از خارج و داخل سعی بر سرنگونی این حکومت دارند و من فکر می کنم یکی از مسائلی که انقلاب ما را در مقابل آنان حفظ می‌کند خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومان است.
 
آیت الله نور مفیدی خطاب به مسؤولان کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: شک نکنید که یکی از عوامل محافظت از نظام همین کمیته امداد و همین صدقاتی است که برای مردم خرج می شود و شما هم سعی کنید کارتان را قربتاً الی الله انجام دهید تا ذخیره آخرت شود.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: کار را همان‌گونه که پیامبر‌(ص) و ائمه‌(ع) انجام می دادند، انجام دهید و برخوردهای خوب شما با محرومین هم می تواند نوعی یاری رساندن باشد.
 
امام جمعه گرگان با اشاره به حدیثی از رسول اکرم‌(ص) گفت: شاید شما نتوانید پاسخ همه نیازهای مردم را بدهید؛ اما می توانید با اخلاق و زبان نیکو و رفتار پسندیده و نیک آنان را دلگرم کنید.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) گلستان نیز در این دیدار به برنامه های در حال اجرای ماه رمضان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته تنها در مصلای نماز جمعه گرگان دو هزار یتیم دارای حامی شدند./950/پ202/س
ارسال نظرات