۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۸۵۱۱۲
کارشناس مسائل صهیونیزم:

جنگ نرم توهم نیست

خبرگزاری رسا ـ یک کارشناس مسائل صهیونیزم، سینما را بهترین نرم افزار دشمن در جنگ نرم دانست و گفت: در این میان سینمای هالییود به عنوان ابزاری قوی برای مدیریت افکار دنیا در روند جهانی سازی از سوی یهود ایجاد و روزبه روز گسترده تر می شود.
سينما
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، محسن بیات، کارشناس مسائل صهیونیزم و منتقد سینما در جمع دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه فردوسی مشهد به بررسی چهره ایران و ایرانیان در هالیوود پرداخت و گفت: مساله سینما و رسانه به ویژه در عصر حاضر بسیار مهم است، ما باید تشخیص دهیم در چه زمانی قرار داریم، دشمن ما کیست و روش کارش چیست.

هالیوود مرکز توپخانه دشمن در روند جهانی سازی است

وی با بیان اینکه در قرآن دشمن ترین مردم نسبت به مسلمانان، یهود معرفی شده است افزود: دانشمندان یهودی بحث لیبرال دموکراسی در آخرالزمان را از بعد سیاسی تئوریزه کرده و به خورد جهانیان می دهند، گلووازیشن (جهانی شدن) از دید ان ها تحقق یافته است و افرادی چون فوکویاما، سوروس، هانیتینتون صریحا به برتری لیبرال دموکراسی غرب بر تمدن دینی در جنگ آرماگدون عقیده داشته و اینگونه القا می کنند که در اخرالزمان امریکا برقرار کننده صلح و منجی بشر است.

این منتقد سینما اظهار داشت: این در حالیست که در متون دینی از حضرت داوود گرفته تا قران کریم، آمده است که نسل کفار منقطع شده و صالحان وارث زمین خواهند شد.

بیات، هالیوود را مرکز توپخانه دشمن در روند جهانی سازی معرفی و خاطرنشان کرد: در مقابل این تفکر، امام خمینی(ره) فرمودند ما سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهیم کرد، این روح مبارزه ای را که امام داشت جوانان باید داشته باشند.

روش نفوذ دشمن در جنگ نرم

وی در ادامه به بررسی نقش فیلم ها در روند جهانی سازی پرداخت و افزود: 110 سال پیش دانشمندان یهود در سوئیس گرد هم می آیند و 24 پروتکل را به تاکید می رسانند(این 24 پروتکل از سال ها پیش تصویب شده بود) که محتوای آن از این قرار است که جهانیان سرانجام در همه ی ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و...تحت نفوذ ما(یهود) قرار خواهند گرفت.

این کارشناس مسائل صهیونیزم تصریح کرد: یهود به طور پنهانی و با روشی نامحسوس جلو می آیند و طوری حرکت می کنند که دیده نشوند و این همان"جنگ نرم"است؛ بهترین ابزار آن ها برای مدیریت افکار دنیا سینمای هالیوود است. آنان معتقدند که تمام ادیان باید از بین بروند لذا در فیلم هایشان تا حد امکان به دین یهود و اسلام و مسیحیت تازیده اند.

بیات ابراز داشت: در مسیحیت با تولید فیلم هایی نظیر"آخرین وسوسه مسیح" و"رمز داوینچی" طبق پروتکول 14 به دین مسیح حمله کردند. در زمینه ایران و اسلام هم کارهایی کرده اند که سنگسار ثریا، سیصد، کشتی گیر و از این دست به شمار می روند. در واقع می خواهند با گرفتن دین از مردم، آنان را با ادیان باستانی یعنی کفر و شیطان پرستی آشنا کنند.

جنگ نرم توهم نیست

وی با تأکید براینکه پروتوکل ها توهم نیست و مورد عمل قرار گرفته است افزود: هالیوود هنوز زنده است. نسل شما باید بتواند فعالیت هایی کند که توپ خانه ی یهود را-که یکی از مهم ترین شعبه هایش هالیوود است - خاموش کند وازبین ببرد.

این مدرس دانشگاه یادآور شد: با توجه به گفته فوکویاما، در قرن 21 تمدن غرب در مقابل تمدن دینی( که همان اسلام و به خصوص شیعه است) ایستاده و از انجا که شیعه با سه امر فرهنگ عاشورا و شهادت طلبی، مهدویت و ولایت فقیه زنده است شیعه را در نوک پیکان می بینند و از سوی دیگر چون مقر شیعه ایران است، برای ایران و ایرانیان نقشه کشیده اند و فیلم هایی نظیر حکومت نظامی، افشاگر، تصمیم اجرایی، استوکر،300، اسکندر و... تولید می کنند که محوریت همه این ها عمدتا خشونت است و اینکه ایرانی ها فرهنگ ندارند.

بیات ادامه داد: فیلم 300 می خواهد وحشی گری ایرانیان را مطرح کند، همچنین فیلم «بدون دخترم هرگز» ایرانیان را بی فرهنگ معرفی می کند. در فیلم کشتی گیر ایرانی و پرچم ایران را مورد اهانت قرار می دهند. در فیلم اسکندر ایرانیان ظالم هستند، در ضربه شصت ها فرهنگ ایران را به تمسخر می گیرند .

نوک پیکان جنگ افزار سینما، ایران است

وی با بیان اینکه بهترین نرم افزار دشمن در جنگ نرم، سینما است و طبیعی است که نوک پیکان حمله آن به طرف ایران نشانه گیری شده است اظهار داشت: فیلم هایی نظیر"سنگسار ثریا" نباید توقیف شوند بلکه باید با نقدهای صحیح اصلاح شده و در اختیار جامعه قرار گیرند.(به جز فیلم های مستهجن)این منتقد سینما خطاب به نسل جوان تأکید کرد: نسل سوم باید با تشکیل تیم هایی فیلم ها را نقد و بررسی کنند. باید روی تهدیدهای دشمن و فیلم هایی که می سازند کار کنیم که به یک فرصت تبدیل شوند و به جای اثر منفی و اسلام هراسی، اثر مثبت داشته باشند.

وی در ادامه به نقد فیلم سنگسار ثریا پرداخت و گفت: این اثر از فیلم های هالیوودی است که به کارگردانی یک ایرانی ساخته شده و در مدت 116 دقیقه احکام زیادی را به نام اسلام و حکم شرعی به خورد مخاطب می دهد در حالی که هیچ یک اسلامی نیست.

بیات بیان داشت: فیلم برای برانگیختن عواطف بیننده، به مدت 20 دقیقه فقط روی صحنه سنگسار مانور می دهد و از سوی دیگر ایرانیان را خشن، بی فرهنگ و مرد سالار نشان می دهد.

این منتقد سینما، عدم کفایت تعداد شاهدان، عدم احراز شرایط سنگسار و شهادت صریح شاهدان، عدم کیفر مرد زناکار، استفاده از سنگ های درشت، عریان کردن و بستن دست های متهم، کتک زدن زن توسط شوهر جلوی دیگران، عادل نبودن شاهدان و دفن نکردن جنازه را از دیگر اشکالات فیلم دانست که به دروغ به اسلام نسبت داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در اسلام، سنگ زدن از سوی هر کسی پذیرفته نیست بلکه در شرع مشخص شده است چه کسانی و به چه ترتیبی می توانند سنگ بزنند، همچنین برای اثبات جرم، فرد متهم باید چهار بار اقرار صریح داشته باشد در حالی که در فیلم چنین چیزی را نمی بینیم. با اینکه کوهپایه در استان خوزستان واقع شده است هیچ گونه گویش و یا لباس و پوشش خاصی در فیلم مشاهده نمی شود از سوی دیگر تسلط یک زن روستایی به زبان لاتین امری دور از ذهن است.

بیات با اشاره به اینکه هدف اسلام از حکم سنگسار، ترساندن انسان هاست وگرنه راه اثبات آن را آنقدر سخت گرفته که اصولا اثبات نخواهد شد.

وهابیت و بهائیت نقابی بر چهره یهود

این کارشناس مسائل صهیونیزم تصریح کرد: ساخت این فیلم ها جزء‌ تخصص یهود و فرزندان آنان است؛ یهود در 300سال گذشته دو فرقه مهم وهابیت و بهائیت را ایجاد کرده است که هر دو از یهود به ارث برده اند؛ در واقع وهابیت جلوه ای از درون یهود(خشونت) و بهائیت همان جلوه بیرونی یهود(نرمخویی) است.

وی گفت: در وزارت مستعمرات انگلیس، بخشی به نام امور ادیان، احادیث شیعه را به خوبی کار کرده و بحث مهدویت را به خوبی تسلط داشتند لذا بهترین راه ایجاد اختلاف بین مسلمانان را مهدویت شناسایی می کنند، در هرجا شروع به معرفی یک مهدی می کنند؛ در هندوستان و یونان و ... مهدی تولید کردند در ایران نیز محمدعلی باب را در 1838 به عنوان مهدی معرفی کردند.

بیات، با اشاره به اینکه هر جا استعمار انگلیس یا امریکا هست، در پس پرده حتما یهودیان حضور دارند ابراز داشت: در سال 1839 همه یهودیان مشهد ناگهان و به ظاهر مسلمان شدند( چون در احادیث خوانده بودند عده ای از یاران مهدی از خراسان برمی خیزند) و از آن به بعد آنوسی ها نام گرفتند چرا که در واقع یهودی اند اما به ظاهر مسلمان شدند. در مسیحیت هم همین کار را کردند یهودیان به ظاهر مسیحی شده( ماران ها) و مسیحیت پروتستان مارتین لوتر را به مسیحیت صهیونیزم تبدیل کردند تا در سال 1844همزمان با ادعای بابیت باب، همه بابی شوند.

این استاد دانشگاه تهران تأکید کرد: اینکه برخی می گویند انقلاب مخملی و یا جنگ نرم توهم است ظلم بزرگی است، جنگ نرم را هر کسی نمی تواند تشخیص دهد، دشمن در جنگ نرم، مرکز آموزش و عملیات دارد و ما باید هوشیار و آگاه باشیم./930/ز503/ص


ارسال نظرات