۰۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۸۵۱۵۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

حضور فعالان متخصص قرآنی در فضای مجازی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به تلاش دشمنان نظام اسلامی برای تضعیف اعتقادات دینی در جوامع اسلامی اشاره کرد و گفت: حدود 20 هزار سایت خارجی علیه قرآن و آموزه‌های دینی و قرآنی کشورمان تبلیغ می‌کنند.
مدير كل تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در جمع فعالان کانون‌های قرآنی گیلان که در محل استانداری برگزار شد، به تلاش دشمنان نظام اسلامی برای تضعیف اعتقادات دینی در جوامع اسلامی اشاره کرد و گفت: حدود بیست هزار سایت خارجی علیه قرآن و آموزه‌های دینی و قرآنی کشورمان تبلیغ می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که فعالیت‌های قرآنی از زمان نزول قرآن یکی از اهداف پیامبر (ص) در حوزه آموزش قرآن بود، افزود: قرآن از همه کاستی‌ها مبرا است و اگر این کتاب با تاثیرات معنوی در عرصه زندگی انسان‌ ورود کند اثرگذار است و در این زمینه تردیدی وجود ندارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، با بیان این‌که پس از انقلاب انسجام بیشتر و بهتری بین فعالان قرآنی صورت گرفته است، تصریح کرد: امروزه شاهد توسعه تخصصی قرآن کریم هستیم.

وی استقلال یک مؤوسسه و سازمان قرآنی را ضرورت خواند و اظهار داشت: به همین منظور دارالقرآن تاسیس و با اساسنامه جدید تدوین شد.

حجت الاسلام یاری با اشاره به این‌که برای نظارت بر چاپ و آموزش قرآنی باید گام‌های مثبتی برداشته شود، گفت : در این راستا اتحادیه‌ها و مؤوسسات قرآنی تشکیل شده که در آن پنجاهنفر از خواهران نیز فعالیت و همکاری دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر این‌که همه ی ارتباطات قرآنی باید در شرایط تعریف شده باشد، خاطرنشان کرد: هزاران سایت خارجی علیه قرآن و آموزه‌های دینی و قرآنی ما تبلیغ می‌کنند.

وی تعامل و همکاری‌های صمیمی بین فعالان قرآنی کشورمان را مورد تأکید قرار داد و افزود: باید انسجام در عرصه فرهنگ عمومی بیشتر شود؛ زیرا خطر نیز عمومی است./950/پ202/س
ارسال نظرات