۰۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۸۵۱۷۸
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

شهیدان رجایی و باهنر ولایت‌مدار حقیقی بودند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل گفت: شهیدان رجایی و باهنر نه تنها در کلام، بلکه در عمل ولایت مدار و تابع رهبری بودند.
حجت الاسلام کاملي فر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت ‌الاسلام حسن کاملی ‌فر، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل، امروز در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت: شهید رجایی و شهید باهنر در شرایطی که فتنه گران و منافقان درصدد ایجاد جوی غبارآلود نسبت به مساله ولایت فقیه بودند، تابع محض امام راحل بودند.

وی با اشاره به جایگاه مردمی شهید رجایی و باهنر خاطر نشان کرد: رجایی و باهنر پیشتاز در ولایت مداری و خدمت بودند، به گونه ای که همواره مایه امید اقشار کم درآمد جامعه و فقرا بودند.

حجت الاسلام کاملی فر با تأکید بر این‌که رجایی و باهنر الگوهای ممتاز کار و عمل بودند، تصریح کرد: شهدای دولت نشان دادند که که برای پوشاندن جامعه به لباس حکمت و حقیقت جان بر کف و آماده بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر بر خلاف عده ای که بیشتر اهل شعار بوده و هستند، نه تنها در کلام، بلکه در عمل ولایت مدار و تابع رهبری بودند.

وی ولایت مداری را تنها را راه نجات از توطئه های استکبار جهانی دانست و گفت: شهدای دولت با ولایت مداری از سعادت دنیا و آخرت بهره مند شدند، امروز نوبت ماست که راه شهدای انقلاب را در جهت اعتلای ارزش های دینی و عقیدتی ادامه دهیم.

حجت الاسلام کاملی فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه های روزافزون دشمنان در جهت سیاه نمایی از خدمات دولت اظهار داشت: امروز اگر ایران اسلامی در عرصه های مختلف بین المللی سربلند و خار چشم دشمنان است، همه در پرتو عنایت خدا و شجاعت ولایت فقیه و شهدا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل حرکت در مسیر مبانی ارزشی و دینی را راه مقابله با ناتوی فرهنگی دشمنان دانست و تصریح کرد: پیروی از خط ولایت و رهبری را مهم‌ترین و بهترین راه حل برای مبارزه با مظاهر علنی توطئه‌های دشمنان در جبهه‌های جنگ نرم است./935/پ202/س
ارسال نظرات