۰۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۸۵۱۹۸

اطلاعات 1300 پایان‌نامه بانوان طلبه در اینترانت

خبرگزاری رسا ـ اطلاعات هزار و 300 عنوان از پایان‌نامه‌های خواهران در شبکه داخلی حوزه‌های علمیه خواهران قرار گرفت.
اطلاعات 1300 پایان‌نامه بانوان طلبه در اینترانت
به گزارش خبرگزاری رسا،‌ علی حسنوند کارشناس کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه خواهرانبا اشاره به راه‌اندازی سامانه جامع کتابداری و اطلاع‌رسانی تحت وب در حوزه‌های علمیه خواهران، افزود: این سامانه در حال حاضر به صورت شبکه داخلی در اختیار طلاب و مدارس علمیه قرار دارد.

وی اضافه کرد: در آینده نزدیک اطلاعات این سامانه در شبکه اینترنت قرار خواهد گرفت و برای عموم کاربران قابل استفاده خواهد بود.

کارشناس کتابخانه‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به این که این اطلاعات در حال حاضر در شبکه داخلی حوزه‌های علمیه خواهران کشور در نشانی http://kavosh.whc.ir در دسترس طلاب قرار گرفته است، اظهار داشت: به زودی این اطلاعات آدرس اینترنتی www.kavosh.whc.ir قابل مشاهده خواهد بود.

وی اظهار داشت: امکاناتی مانند جستجو در عناوین، موضوعات، کلیدواژه، نام مدرسه، مولف، استاد راهنما و داور و... در این پایگاه قابل استفاده است.

حسنوند با اشاره به این که اطلاعات مربوط به پایان‌نامه بانوان طلبه، بارگذاری شده در این پایگاه، اطلاعات توصیفی است، خاطرنشان ساخت: در سامانه جامع اطلاع‌رسانی و کتابداری تحت وب حوزه‌های علمیه خواهران، علاوه بر این پایان‌نامه‌ها، اطلاعات 7 هزار کتاب موجود در کتابخانه مرکزی مرکز مدیریت و چند حوزه دیگر در سطح کشور در دسترس قرار گرفته است.

وی افزود: روند ورود اطلاعات به این سامانه ادامه دارد و طی فواصل مختلف اطلاعات کتابخانه‌های جدیدی از مدارس علمیه در این سامانه وارد می‌شود./917/د102/ص

ارسال نظرات