۰۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۸۵۲۹۰

نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان مدارس علمیه خواهران 15 شهریور اعلام می‌شود

خبرگزرای رسا ـ مدیر پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان مدارس علمیه خواهران کشور 15 شهریورماه اعلام می‌شود.
آزمون بانوان طلبه
به گزارش خبرگزرای رسا، حجت‌الاسلام محسن محدث مدیر پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه پیش از این مرحله کتبی و مصاحبه آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران در بازپذیری، سطح دو(کارشناسی) و سطح سه(کارشناسی ارشد) برگزار شده است، خاطرنشان ساخت: در روز 15 شهریورماه شرکت‌کنندگان در مصاحبه ورودی مدارس علمیه خواهران از سه طریق می‌توانند نسبت به قبولی قطعی در آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران اطلاع کسب کنند.

وی یکی از این شیوه‌ها را مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به آدرس www.whc.ir و وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری و یا شماره شناسنامه، کد ملی و شماره پرونده ذکر کرد و افزود: در شیوه‌ای دیگر داوطلبان می‌توانند شماره ملی خود را (بدون خط تیره) به سامانه پیام کوتاه 30002144 ارسال کنند تا با پاسخ خودکار از قبولی قطعی در آزمون‌های ورودی حوزه‌های علمیه خواهران اطمینان حاصل نمایند.

مدیر پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: داوطلبان همچنین می‌توانند به منظور اطلاع از قبولی در آزمون به مدرسه یا مداس انتخابی خود مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه مصاحبه داوطلبان تحصیل در مدارس علمیه خواهران از 20 تیرماه تا 20 مردادماه در مدارس علمیه خواهران به انجام رسیده است، تصریح کرد: در حال حاضر نتایج این مصاحبه‌ها در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در دست بررسی قرار دارد و نتایج نهایی پذیرش داوطلبان در سال تحصیلی 89-90 در 15 شهریورماه اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است حدود 270 مدرسه علمیه خواهران سطح دو و سطح سه در مجموعه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در کشور فعالیت می‌کنند./917/د102/ص
ارسال نظرات