۰۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۸۵۳۰۵
رییس تبلیغات اسلامی سمنان:

روز قدس روز کشورهای اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: روز جهانی قدس فقط متعلق به ملت فلسطین نیست بلکه روز کشورهای اسلامی است.
حجت الاسلام امين صادقي رييس اداره تبليغات اسلامي سمنان
حجت الاسلام امین صادقی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، گفت: روز جهانی قدس فقط متعلق به ملت فلسطین نیست بلکه روز کشورهای اسلامی است.

وی افزود: اهمیت فلسطین به ویژه قدس شریف آن قدر زیاد است که امام راحل (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نام گذاری کردند.

حجت الاسلام صادقی، اظهار داشت: در این روز مردم ایران اسلامی و تمام کشورهای آزادی خواه دنیا راهپیمایی کرده و انزجار خود را نسبت به رژیم اشغالگر قدس و همچنین ابرقدرت ها به سرکردگی آمریکا نشان می دهند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان تصریح کرد: فلسطین تنها سرزمینی در دنیا است که حقوق بشر به صورت شبانه روزی از سوی رژیم صهیونیستی در آن نقض می شود لیکن پرچم داران حقوق بشر همیشه در برابر این جنایتها سکوت کرده اند.

حجت الاسلام صادقی عامل تمام این جنایتها را آمریکا دانست و گفت: آمریکا از رژیم صهیونیستی حمایت همه جانبه می کند و این رژیم نیز پایگاهی بزرگ در خاورمیانه برای سلطه بر مردم این منطقه است./960/پ202/ص
ارسال نظرات