۰۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۸۵۳۰۷
امام جمعه نقده:

روز قدس نماد خیزش مسلمانان در راه حفظ ارزش های اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نقده گفت: روز جهانی قدس تنها روز سر دادن شعار آزادی یک مملکت نیست؛ بلکه روز مقابله مستضعفان با مستکبران زورگو است.
روز قدس نماد خیزش مسلمانان در راه حفظ ارزش های اسلام است
حجت الاسلام محمد حیدری زاد، امام جمعه نقده، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس تنها روز سر دادن شعار آزادی یک مملکت نیست؛ بلکه روز مقابله مستضعفان با مستکبران زورگو و سردمداران زر و زیور است.

وی با بیان این که روز قدس روز مقابله ملت هایی است که زیر فشار ظلم ‌آمریکا و کشورهای سرسپرده به استکبار هستند و گفت: در این روز ملت های مسلمان با وحدت و یکپارچگی نابودی استکبار را خواستار می شوند تا با تلاش برای حذف عوامل استکبار در جهان، زندگی همراه با آرامش برای همه فراهم شود.

امام جمعه نقده اسرائیل غاصب را دشمن بشر عنوان کرد و اذعان داشت: این رژیم غاصب هوشیار باشد که در روز قدس همه ملت ها سردمداران این رژیم را در جهان به انزوا خواهند کشید و برخلاف خواسته آنها، اسلام و تعالیم قرآن بر همه ممالک غلبه خواهد کرد.

حجت الاسلام حیدری زاد با اشاره به این که روز قدس به دلیل یادآوری هدف مقاومت ملت فلسطین برای آزادسازی این سرزمین و اعمال استقلال و حاکمیت ملی فلسطینیان از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: جوانان غیور ایران نیز باید در این روز با حضور پرشکوه خود فریاد عدالتخواهی خود را به گوش جهانیان و زورگویان جهان برسانند و نشان دهند ملت های مسلمان در هر جا که باشند حامی یکدیگر هستند./936/پ202/س

ارسال نظرات