۱۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۸۵۳۳۲
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

تقویت روز جهانی قدس ترویج اندیشه های امام خمینی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: تداوم و تقویت هر ساله روز جهانی قدس در فراگیر کردن اندیشه های امام راحل و نیز نابودی رژیم صهیونیستی تأثیرگذار است.
حجت الاسلام مختار نظري، مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کريلاي مازندران
حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به درپیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، گفت: روز قدس بهترین فرصت برای نمایش اتحاد و همدلی ملت ایران در برابر مستکبران عالم و نیز روز حمایت همه جانبه این ملت از مردم بی دفاع فلسطین است.

وی حضور گسترده ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در مراسم روز قدس را پاسخی به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: حضور ملت ایران و تداوم این روز جهانی ضرورتی دینی، میهنی و اقدامی سترک و اجتناب‌ ناپذیر است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به این‌که امروز اندیشه های امام راحل در خصوص قدس شریف و آزای آن در همه دنیا فراگیر شده است، خاطرنشان کرد: تداوم و تقویت هر ساله روز جهانی قدس در فراگیر کردن اندیشه های امام راحل و نیز زوال و نابودی رژیم صهیونیستی بسیار تأثیر گذار است.

حجت الاسلام نظری ادامه داد: ملت ایران امسال نیز با حضور بی نظیر خود به برکت انفاس قدسی حضرت امام خمینی (ره)، رهبری امام گونه مقام معظم رهبری بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین، غزه و دیگر مسلمانان در بند استکبار جهانی اعلام می‌کند.
 
وی با بیان این‌که ملت ایران اسلامی با حضور حماسی در روز جهانی قدس شکوه استمرار حمایت خود از مردم فلسطین و قدس شرف را به نمایش خواهند گذاشت، ادامه داد: باید راه و اندیشه های امام راحل در خصوص فلسطین هر روز پر رنگ تر شود.

وی مهم ترین عامل سربلندی و حرکت موفق و رو به جلوی ملت ایران در پیگیری اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ناکامی دشمنان شکست خورده جمهوری اسلامی را تمسک دائمی مردم و مسؤولان به وحدت و همدلی حول محور ولایت فقیه بوده دانست و افزود: ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران اسلامی این بار نیز همانند سال های گذشته با حضور گسترده خود این یادگارامام راحل را زنده نگه خواهند داشت.

حجت الاسلام نظری ادامه داد: ملت همیشه در صحنه ایران تاکنون در مسیر انقلاب اسلامی با وجود برنامه‌های بیگانگان در اعمال فشار اقتصادی، تهدید نظامی، جنگ روانی، ایجاد اختلال سیاسی، فتنه‌انگیزی و بحران سازی در حرکت پرفروغ خود مصمم بوده اند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان این‌که حضور دائمی و هوشمندانه ملت ایران در صحنه های مهم انقلاب اسلامی نظام را به عامل قدرتمند شکستن سدها و موانع فرارو تبدیل کرده است، خاطرنشان کرد: امروز نیز این نظام الهی همچنان می‌تواند با خنثی‌سازی همه نقشه‌ها و ترفندهای جبهه ضد انقلاب، در عمل و با اطمینان به اهداف و افق‌های دور دست خود دست یابد و به جایگاه ممتاز جهانی در همه عرصه‌های غرور آفرین بیاندیشد.

حجت الاسلام نظری ادامه داد: عمق استراتژیک انقلاب و گسترش دامنه‌ الهی آن در اقصی نقاط جهان نسبت به دشمنان جمهوری اسلامی ایران، بیانگر این حقیقت است که آینده‌ای درخشان و آرمانی در برابر جبهه‌ انقلاب اسلامی و علاقه مندان آن قرار دارد و در مقابل جبهه استکبار جهانی و نظام‌های سلطه‌گر و زورگو با خفت و رسوایی روبه رو خواهند شد./950/ت302/س
ارسال نظرات