۱۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۸۵۳۴۲

اعتقاد به ولایت، انسان را در مسیر هدایت قرار می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: اگر علم و مجاهدت توأم با اعتقاد به ولایت فقیه باشد، انسان در صراط مستقیم قرار می‌گیرد.
ولايت فقيه
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از نیروی انتظامی آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدداود روحانی در مراسم شهادت مولای متقیان امام علی(ع)، اعلام کرد: تقدیر یک ساله و سرنوشت انسان‌ها در شب‌های قدر تعیین می‌شود و این شب‌ها، شب‌های سرنوشت است.

حجت الاسلام روحانی در ادامه این شب‌ها را شب‌های توبه خواند و اظهار داشت: شب قدر مخفی است چون خداوند خواسته بندگان او هر شب عبادت کنند و این شب، شبی است که فضیلت عبادت در آن برتر از صد سال است.
وی در ادامه در بیان قدر و منزلت شب‌های قدر چنین افزود: خداوند متعال در شب‌های قدر فرشتگان خود را بر روی زمین نازل می‌کند تا خواسته‌های بندگان خود را اجابت کند.

حجت الاسلام روحانی تاکید کرد: اگر علم و مجاهدت توام با اعتقاد به ولایت‌فقیه باشد انسان در صراط مستقیم قرار می گیرد.

وی در ادامه ضمن اشاره به فضایل اخلاقی امیر مؤمنان(ع) مظلومیت را بزرگ‌ترین فضیلت اخلاقی آن حضرت دانست و بیان داشت: علی(ع) پدر امت اسلام است و امتیازاتی که خداوند به علی(ع) داده است به هیچ بنده‌ای اعطا نکرده است.

حجت الاسلام در ادامه به تشریح وقایع و کارشکنی‌های افراد فریب خورده در زمان حکومت حضرت علی(ع) اشاره کرد و افزود: تمام دشمنان مولا علی(ع) از مسلمانان صدر اسلام بوده‌اند و همگی عالم و مجاهد بودند ولی به علت عدم اعتقاد به ولایت علی(ع) از اسلام دور افتاده و رودروی حضرت قرار گرفتند.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در ادامه اوضاع کنونی کشور را به زمان حکومت مولای متقیان حضرت علی(ع) تشبیه کرده و لازمه دینداری در جامعه امروز را اعتقاد به ولایت فقیه دانست./۹۳۵/د102/س
ارسال نظرات